2500+/2600+ barton, MP locked?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 11:38
Ik ga me in dezer werken een nieuwe processor halen. Hij komt op een Asus Nfoce2 deluxe, dus dat zit wel goed.

Nu heb ik al diverse malen gezocht me de search, maar kan weinig goede info vinden (jah of ik moet 23 blz doorlezen).

Wat is op dit moment de beste cpu om over te clocken?
2500+ barton
2500+ t-bred (A of B )
2600+ barton
2600+ t-bred

Ik hoorde dat vanaf week 40 de bartons gelockt zijn, is dit met alle cpu's zo?

Verwijderd

2500+ bestaat alleen maar in barton. 2500+ en 2600+ barton zijn inprincipe even ver te overklokken. Je moet net een goed exemplaar hebben. :)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Misschien moet je ff B ) van die smilie maken :)

Maar alle CPU's zijn vanaf week 40 gelocked jah.. de bartons dan... En ik denk dat je toch echt moet gaan beginnen met die 23 blz. doorlezen ;)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-01 14:01

gakkethijs

niks

of je koopt een barton mobil lager voltage dus makelijk te koele mp is unlockt. oc resultaten zijn verschikkelijk goed dus begin maar met reviews en resulten te lezen. je moet net geluk hebben dat alles lekker combineerd en een goede cpu hebben das mazzel hebbe

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Er zijn geen garanties voor beste processor.. De mobiles doen het inderdaad goed.. Dat is iets wat ik even door zou lezen.

Voor de rest is het gewoon een kwestie van geluk hebben, en even afwegen wat voor jou belangrijk is.. (extra cache, prijs etc).

Met gewoon een beetje logisch nadenken, en een beetje onderzoek plegen kom je er wel uit :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.