Toon posts:

Draadloze adsl modem/router voor isdnlijn niet mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een draadloos adsl modem/router, ipv de huide adsl-usb modem van kpn.
Een telefoontje naar de routershop leverde echter niets op, daar werd keihard verteld dat dit soort draadloze modems niet goed werken (en dat ze daarom alleen analoge varianten verkopen)

Wie heeft er WEL positieve ervaringen met een draadloos adsl modem over ISDN, en kan me evt helpen om een goede te vinden?

Ook vraag ik me af of het mogelijk is om dit via een accespoint te doen (via een regulier modem/router) ? Let wel, ik hoef alleen draadloos te internetten!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 15:24 ]

Verwijderd

Lijkt me sterk dat die niet bestaan. Er zijn zat routers voor ISDN-verbindingen, wat voor moeite is het nou daar nog even een AP in te integreren :?

Blader de http://www.tweakers.net/pricewatch eens door, daar staat best een aantal in.

Verwijderd

Topicstarter
Let wel, het gaat om een ADSL-modem, niet om een isdn modem. Mijn adsl verbinding loopt echter over een isdn lijn ipv een analoge lijn, en daar schijnt nou juist het probleem te zitten (ik snap niet waarom...maar toch..)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 15:28:
Let wel, het gaat om een ADSL-modem, niet om een isdn modem. Mijn adsl verbinding loopt echter over een isdn lijn ipv een analoge lijn, en daar schijnt nou juist het probleem te zitten (ik snap niet waarom...maar toch..)
Er zijn _veel_ mensen met ADSL over ISDN.
Ik heb vaak genoeg modems en wireless routers in beide varianten verkocht (van het merk SMC, maar er is zat keuze) en ik kan je verzekeren dat de ISDN versies geen hoger uitvalpercentage hebben.

{signature}

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:00
Volgens mij heeft smc er wel één: de SMC7404WBRB

// spuit 11 ;)

[ Voor 16% gewijzigd door SysRq op 08-03-2004 15:32 ]

-

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik zou niet weten waarom die dingen er niet zijn of niet zouden kunnen werken. Het zijn tenslotte 2 apparaten in een en beiden apart werken ook.

Hier heb je er een paar:
http://www.speedtouchdsls...c35f599091715803b20173efc

Maar ik denk dat ze er ook wel voordeliger zijn, gewoon zoeken.

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
die standaar door kpn geleverd word is ook een hele goede, het gaat dan wel om de oudere versie, dus die iets vierkanter, kan ff niet op de naam komen

hondennamen.info Openscheermes.nl

Pagina: 1