Ho! Iedereen die gelijk een TR wil in gaan voeren, ik heb wel degelijk gezocht 
Ik heb dus precies hetzelfde probleem als gemeld in de FAQ;
SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger
Voor de mensen die geen zin hebben die te lezen, als een gebruiker een link naar een nieuw venster opent dan krijgt hij alleen een blanco scherm en gebeurt er verder niks.
Ik heb KB artikel nummer 281679 helemaal uitgevoerd, maar dit loste het probleem echter niet op. Verder heb ik de dispex.dll vergleken met die van een goed werkend systeem en dit klopte.
Verder heb ik ook de andere genoemde dll's vergleken, maar ook deze hebben allemaal de juiste versie. Op het systeem krijg ik echter wel een foutmelding als ik 'regsvr32 url.dll' uitvoer;
Verder vond ik nog dit topic --> IE doet raar..., maar dit stond ook allemaal goed.
Het OS is Windows 2000 Pro, Service Pack 4 met IE 6 sp1.
Ik ben nu even ten einde raad en de melding van MS --> "If You are using the version of IE that is included in the OS, repair or reinstall your OS" zie ik niet zitten
, want er staat veel software op die PC.
Misschien zijn er tweakers die nog raad weten?
Ik heb dus precies hetzelfde probleem als gemeld in de FAQ;
SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger
Voor de mensen die geen zin hebben die te lezen, als een gebruiker een link naar een nieuw venster opent dan krijgt hij alleen een blanco scherm en gebeurt er verder niks.
Ik heb KB artikel nummer 281679 helemaal uitgevoerd, maar dit loste het probleem echter niet op. Verder heb ik de dispex.dll vergleken met die van een goed werkend systeem en dit klopte.
Verder heb ik ook de andere genoemde dll's vergleken, maar ook deze hebben allemaal de juiste versie. Op het systeem krijg ik echter wel een foutmelding als ik 'regsvr32 url.dll' uitvoer;
Deze melding krijg ik echter ook als ik het commando op een goed werkend systeem uitvoer, dit is schijnbaar normaal?url.dll was loaded, but the dllRegisterServer entry point was not found.
en nog wat meer geblaat.
Verder vond ik nog dit topic --> IE doet raar..., maar dit stond ook allemaal goed.
Het OS is Windows 2000 Pro, Service Pack 4 met IE 6 sp1.
Ik ben nu even ten einde raad en de melding van MS --> "If You are using the version of IE that is included in the OS, repair or reinstall your OS" zie ik niet zitten
Misschien zijn er tweakers die nog raad weten?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!