Toon posts:

[MOH AA] Cheats op eigen server

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mijn vorige topic hierover was gesloten omdat het op genoeg sites stond van hoe je cheats kan gebruiken op je eigen server (online) maar als de topic sluiter van vorige keer mijn dan even een site kan vertellen dan zijn wel klaar (hij heet terr (admin)

Hej mensen

Ik speel MOH AA vaak met mijn broer (gewoon online)
we spelen dan mijn zijn 2e in één server
maar nu vroeg ik me af, is het mogelijk om codes te gebruiken!?
zoals infinitie ammo?!

(ik wil dus niet cheater in global servers, maar alleen met mijn broer)

(ik ben host)

is er iemand die weet of je cheats kan gebruiken in multiplayer?!

Biohazard had me vorige keer mooi geholpen maar ik kom er nog niet helemaal uit,
Ligt eraan, ik heb een dedicated en als ik cheats uit Singleplayer erop wil hebben dan doe ik dit op de server:
set thereisnomonkey 1
set cheats 1
dan reload ik de gametype en map en dan heb ik cheats
(dog = godmode, wuss = all weapons enz enz)

------------------------------------------------------------------------

ook thereisnomonkey 1 doen ff
maar je doet g_gametype (1-4??)
1=FFA
2=TeamDM
3=Round based
4=OBJ
dan dit : map dm/mohdm2 ofzo of in OBJ: map obj/obj_team1
dan load ie de map opnieuw en doe ik: restart
dan restart ie vlug nog eens... Ja een hoop werk ik weet het voor zoiets maar bij mij werkt het dan! Btw als het werkt: lekker met noclip kloten Echt lachen als ik dan een public host en dan om mensen heen ga "ghosten"
ik doe dit elke keer, dan zegt hij cheats change upon restart, dus ik restart en dat zegt hij elke keer bij een ingetike code Unknown command "dog"
iemand een idee hoe ik dit toch voor elkaar kan krijgen?! (in het venster van mijn dedicated server tik ik dit in)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 14:43 ]

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 13:31

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Nee kan niet, als je in multiplayer games wilt cheaten, zal je bestanden moeten aanpassen. Meestal doen andere mensen dat al voor je, en kan je proggies downloaden waarmee je zou kunnen cheaten, probeer maar wat te googlen. Wel alvast een waarschuwing, als er ook maar een van die bestandjes in je map blijft staan, bestaat de kans dat je gepakt wordt door een anti-cheat programma en ben je gelijk gebanned.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59
Freddy_Fish schreef op 08 maart 2004 @ 14:43:
Nee kan niet, als je in multiplayer games wilt cheaten, zal je bestanden moeten aanpassen. Meestal doen andere mensen dat al voor je, en kan je proggies downloaden waarmee je zou kunnen cheaten, probeer maar wat te googlen. Wel alvast een waarschuwing, als er ook maar een van die bestandjes in je map blijft staan, bestaat de kans dat je gepakt wordt door een anti-cheat programma en ben je gelijk gebanned.
dit kan wel degelijk op je eigen server.
hij wil dus zelf thuis op bijv. een lan een server draaien die cheats toelaat,
zodat hijzelf op zijn server cheats kan gebruiken ;)
(zie ook het vorige topic: [rml][ MOH AA] Cheats op eigen sever?![/rml])

en fresyl, het is niet de bedoeling om gewoon een nieuw topic te openen als je vorige op slot gaat. het beste had je even Terr kunnen mailen (Terr apenstaartje tweakers.net) en hem vragen of hij het vorige topic weer zou kunnen openen met een duidelijke uitleg van waarom etc. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Crash op 08-03-2004 15:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik had dus gezocht naar zijn profiel waar ik hem kon berichten maar dat kon ik niet vinden (sorry daarvoor)
maar het kan dus, kan jij mij ook uitleggen hoe ik dan stap voor stap te werk moet gaan?!

Verwijderd

Mijn email adres staat zelfs in m'n signature. Ik twijfel nog steeds aan jouw zelfinspanning, want jouw posthistory bevat niet echt veel topics van een niveau dat we graag op GoT zouden willen zien.

Als je een lijstje van URLs die je gevonden / geprobeerd hebt in m'n mailbox wil gooien, dan zou dit topic evt. wel weer open kunnen. Zoals Crash-Override al zegt, het is de afspraak dat gesloten topics eerst met de slotjesgooier overlegd worden voordat ze heropend worden.

Dit topic is gesloten.