Toon posts:

Pickuprol printer reviseren???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb van stage een hp deskjet 510 mee naar huis gekregen. Deze mocht ik hebben omdat hij geen papier meer wilde pakken.
Als je het papier doorduwd dan pakt ie het alsnog. Naar mijn mening zijn de pickup rollen te glad. Heeft iemand een idee of daar nog wat aan te doen is? En zo jah, hoe?

Alvast bedankt

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 14:38
ding uit elkaar schroeven en met een oude teedoek + je nagel alle rollen zorgvuldig ontdoen van papierstof, maar daarna de metalen geleiderstang van de wagen schoon (niet olien !) en maak de encoderstrip schoon met een klein beetje glassex. Gebruik de printer weer 5 jaar en doe het zelfde :P

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 14:26

ThaHandy

Discovery Channel

(finn)schuurpapier? aceton?
heb ik ook gehad met een officejet werkte wel (beter)

[ Voor 4% gewijzigd door ThaHandy op 08-03-2004 14:38 ]

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07
Ik weet dat HP hier een soort metalen balkje voor had met een soort schuursponsjes erop. Dat schoof je dan in de printer en je moest dan booten met een speciale floppy, waardoor vervolgens de printer een minuut of 10 die rol liet draaien. Die schuursponsjes schuurden die rol dan netjes schoon en ruwden hem weer een beetje op. Misschien even navragen of ze dat er nog bij hadden, anders kijken of een tweaker je er nog aan kan helpen of zelf met ruwe staalwol o.i.d. iets proberen te fabrieken icm een of ander zelf te schrijven proggie dat je printerrol laat draaien?

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
hmm, dan ga ik dat maar eens proberen. Zonde om dat ding weg te gooien.
Thx voor de tips :*)

Verwijderd

Daar is ook gewoon spul voor te koop!
heet "Platencleaner" en zit in een spuitbusje , werkt perfect!

• dhr. banuyn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2021

dhr. banuyn

Dat gaan we doen...

op mijn stage was het schuren van de papierrol de meest voorkomende methode, het liefst met fijn waterproof papier, om te voorkomen dat er schuurkorrels in de printer komen. Demonteren blijt het beste.

[ Voor 2% gewijzigd door dhr. banuyn op 08-03-2004 14:54 . Reden: typo's :( ]

Advies of actie nodig in de boomverzorging? Pruning boomverzorging

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal bedankt voor de tips. De printer pakt weer netjes papier 8)
T was alleen nog een hele klus om alles weer op de juiste plaats en in elkaar te krijgen :9
Pagina: 1