Op mijn oude computer heb ik sinds een paar weken een probleem. De computer begon ineens erg traag te lopen. Het opstarten duurt nu 2 keer zo lang (het komt al in de buurt van zo'n kleine 10 minuten). Als de computer eenmaal opgestart is, is het probleem niet voorbij. Als ik een simpele map open duurt het zo'n kleine minuut voordat de map geopend is. Alles laadt gewoon erg traag, en ik weet niet waardoor het komt.
Ik dacht dat ik het probleem wel kon verhelpen door de computer te formatteren, maar dit heeft niet geholpen. Komt dit gewoon omdat de computer al zo'n 6 jaar oud is, of is er een andere oplossing? Mijn harde schijf staat trouwens nog lang niet vol, en ik heb ook al meerdere malen een virusscan gedaan.
De PC:
- Pentium III 500mhz (van Compaq..)
- 128mb DDR
- GeForce 2 Ultra 64mb
Help!
Ik dacht dat ik het probleem wel kon verhelpen door de computer te formatteren, maar dit heeft niet geholpen. Komt dit gewoon omdat de computer al zo'n 6 jaar oud is, of is er een andere oplossing? Mijn harde schijf staat trouwens nog lang niet vol, en ik heb ook al meerdere malen een virusscan gedaan.
De PC:
- Pentium III 500mhz (van Compaq..)
- 128mb DDR
- GeForce 2 Ultra 64mb
Help!