[FBSD] Bandbreedte bekijken in kB/sec

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 11:02
Er zijn een heleboel bandbreedte bekijk tools voor bsd te vinden. Alleen ik ben op zoek naar iets als IPTRAF, zoals hier: Realtime netwerk monitoring draaiend is op gewoon LNX.

K heb al gekeken, maar er is hier geen port voor naar BSD, als ik hem gewoon probeer te installeren en dus ./setup uitvoer geeft ie foutmelindgne met make... logisch.

Maar is er zo iets voor BSD? Ethereal doet niet wat ik wil.

Overigens draai ik FBSD 4.8, zonder GUI.

Trafshow heb ik ook draaiend, maar geeft niet wat ik wil, en is dus erg on overzichtelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Sa1 op 08-03-2004 14:58 ]

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
het beste als je software zoekt, kan je dit intikken op www.google.com en dan naar trefwoorden in dit geval zoals: bandwith freebsd monitoring

sourceforge en freshmeat zijn ook je vrienden in dit geval

succes!

Verwijderd

Het zal niet helemaal zijn wat je zoekt maar je zou eens hier naar kunnen kijken,

linkje

Hij zit in de port collection van FreeBSD :)

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Juist. Zoeken naar programma's doe je op freshmeat en/of Sourceforge. Dit staat ook in de NOS policy - updated 01/04/03. Daarom doe ik deze dicht. Als je nou een probleem hebt met een specifiek programma wat je wil opgelossen dan is Nos je plek ;)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.