Radeon 9600 SE modbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 11:31

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Net heb ik een vraag gesteld over de 9600 SE, maar die werd dicht gegooid.
Wrom... En zijn geen topics actief over dit onderwerp (volgens jullie seach engine!)
Nog een keer de vraag:
Is de Radeon 9600 SE modbaar naar een pro versie of iets? Zo ja, hoe... of wordt dit momenteel onderzocht door jullie? Deze kaartjes zijn namelijk ERG goedkoop en zou leuk zijn als je ze super snel zou krijgen. Ik heb het dus NIET over de 9800SE!!!!!!! Die topics heb ik wel zien staan.

Lijkt me in ieder geval wel interessant om na te kijken!!! Toch?!
Gegroet!

Verwijderd

ik zou het niet weten
een ding weet ik wel en dat is dat ik die kaart
zekers niet zou koppen

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 09:19
ey
ik zou em idd ook niet kopen maar dit heb ik van t guru3d forum geplukt
128-bit interface ant 256-bit interface are incompatible....no soft-mod is going to change that since that's directly hardware. If you find a 256-bit SE, then it might be possible, but with the Pro prices so low nowadays, why even bother?
kan dus alleen gemod worden naar 9500 Pro of 9700 NP
succes

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

janwillem_v, een topic openen zo na een slotje is niet de bedoeling. Pollewob was redelijk duidelijk in zijn sluitmsg: Er wordt eerst meer inzet en uitzoekwerk verwacht voordat je zomaar even een vraag stelt. Met de GoT-search had je namelijk al een aantal dingen uit kunnen vinden over de 9600 SE, namelijk dat hij heel traag 64-bits geheugen heeft en een andere interface. Hierdoor is de kaart erg traag, en gewoon niet te modden.

Een beetje voorwerk had je dus 2 slotjes kunnen besparen, want deze gaat ook dicht :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.