Ik heb hier een Web Application in een Visual SourceSafe DB staan. Hier zijn we met een aantal mensen mee aan het werk. Laatst hebben we geupgrade van VS.NET naar VS.NET 2003. Het vreemde is dat er nu een aantal files zijn die Visual Studio altijd uit wil checken als hij in de designer geopent wordt. Als je hem in HTML view opent gebeurt er niets, zodra je dan de design mode start wil hij het bestand weer uit checken. Het is alleen bij een aantal bestanden, en altijd dezelfde. De andere bestanden doen het wel gewoon goed. Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Op google vond ik niets over dit probleem.
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan in VS.NET 2002 met een windows-applicatie. 
't Is echt mega-irritant, en ik weet niet wat je er kunt aandoen.
Ik denk dat de VS.NET designer aanpassingen ofzo wil doen in je form oid.
't Is echt mega-irritant, en ik weet niet wat je er kunt aandoen.
Ik denk dat de VS.NET designer aanpassingen ofzo wil doen in je form oid.
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Die designer kan om een paar redenen bestanden uitchecken. de ascx bijvoorbeeld omdat de HTML syntax checker wat aanpassingen wil doen <br/> naar <br> of je resx file om voor mij nog niet duidelijke redenen.
Wij werken zelf bij design in de HTML mode, en switchen naar design als dat nodig is (om ff snel je controls in de code behind te zetten bijvoorbeeld)
Kan je vinden onder tools -> options -> HTML Designer -> general en dan HTML view selecteren.
Wij werken zelf bij design in de HTML mode, en switchen naar design als dat nodig is (om ff snel je controls in de code behind te zetten bijvoorbeeld)
Kan je vinden onder tools -> options -> HTML Designer -> general en dan HTML view selecteren.
Hier was ik van op de hoogte. Zal er maar mee moeten leren leven dan.Kan je vinden onder tools -> options -> HTML Designer -> general en dan HTML view selecteren.