Toon posts:

[Gezocht] sex, geweld filter voor win2k srvr *

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een win2k server. Maar op die server moet ik een filter hebben tegen b.v. sex of geweld site,s. het liefst Freewhare, maar alle ideeën zijn WELKOM!

Gr. Robert-Jan

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Wil je een filter hebben zodat de clients daar niet op kunnen komen? Ga je die server als werkbak (ja, ik weet het, dat hoort niet) gebruiken en wil je jezelf beschermen?

Kortom: geef wat meer informatie omtrent de situatie en waarvoor je de tool wilt gebruiken, want op deze manier blijft het erg gissen voor mensen die je zouden kunnen helpen, aangezien je niet zo goed beschrijft wat je nu precies wil :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

djroadstar, naast inderdaad meer info over wat je bedoelt (zodat we kunnen helpen), is het toch ook handig cq. nodig om even aan te geven waar je zelf aan denkt. Er is namelijk al heel veel over filters te vinden, op en buiten GoT. Aangezien dubbel "werk" niet nodig is, kan je alvast eerdere topics doorlezen en alvast wat opties bekijken, als je die opties ook even opnoemt kunnen wij hier weer van leren en kunnen degenen met ervaring met die tools hier wat over zeggen :)

Maar goed, begin dus even met zeggen waar je het voor wilt gebruiken, als (proxy?) server of als client :)

offtopic:
Edit:
Lees anders FAQ Forumgedrag even door. Ik pas trouwens de topictitel iets aan, HTTP filter is net iets anders dan wat je zoekt :)

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 08-03-2004 15:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een win2k server en de rest zijn allemaal clients. Al het netwerkverkeer loopt via de win2k server. Ik wil een programma die het internet gebruik filtert

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En hoe deel je het internet? Erg relevant ;)

Maar een gemiddelde proxy server met filtering is wat je zoekt; check anders even de websites van wat van die programma's die dat bieden, te beginnen met iets als [google=proxy server sex filtering] :)

edit:
Zoals intoxicated in "Nodig: Http filter voor win2k.." trouwens al aangaf, al is het iets eenvoudiger zoeken nu je het woord proxy kent :P

[ Voor 26% gewijzigd door F_J_K op 10-03-2004 14:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)