Toon posts:

lite on dvd brander + nec 1300a dvd brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een lite on dvd brander en ik ben van plan om een NEC 1300A te kopen van iemand. nu is mijn vraag is het mogelijk om 2 dvd's tegelijk te branden? ik heb een AMD 1 Ghz 256mb ram. of is dit weer een domme vraag?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 13:49 ]

Verwijderd

kzou het niet doen ondanks al die bufferunderun protection en dergelijke denk ik niet dat dit gaat werken.

en waarom zou je 2dvd's tegelijkertijd willen branden? van 1 originele ofzo??

je mag maar 1 kopie hebben van een DVD die je zelf legaal hebt gekocht hoor :P :P

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Nero heeft een optie om meerdere branders tegelijk aan te sturen, maar zorg wel dat de ide-bus en je hd het bij kan benen!

Verwijderd

Topicstarter
is het dan beter om 1 harde schijf en 1 dvd brander op elke ide te zetten? of maakt dat niet veel uit?

Verwijderd

denk het niet omdat je op 1 IDE kabel maar 1 apparaat tegelijkertijd kan aansturen. dus als de HD bezig is kan die ene brander weer niet net zo snel branden als de brander die op de andere IDE zit

Verwijderd

Topicstarter
dus om 2 hd's aan te sluiten op 1 ide, master en slave en 2 dvd-branders op ide2 master en slave is ook goed genoeg. ik ben toch wel benieuwd of dat gaat

Verwijderd

dan is ut volgende probleem weer dat DVD-branders weer graag als master staan dus dat wordt dan ook weer lastig

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het gisteren geprobeerd en het is geen probleem

Verwijderd

Ik heb het ook geprobeerd met Nero en het kan inderdaad. Echter het branden duurt nu wel ruim 40 minuten, terwijl als ik 1 dvd brand, hij met 8x schrijven in 8 minuten klaar is. Zo schiet het natuurlijk ook niet op. Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen?
Pagina: 1