Jaja, ik heb hier een CD-I (oud ik weet het) imagefile liggen van een spel dat ik heel graag wil spelen. Het probleem is dat het een .cmi imagefile is. Als ik het probeer te branden op cd met het programma waarmee die image gemaakt is (wat ik na enige zoeken op internet ontdekte: cd-mate) krijg ik de foutmelding
"failed to detect file size of specified disc imagefile".
Emuleren met Deamon tools is via omweg mogelijk (je moet dan bij file type kiezen voor *.* en dan de .cmi openen) maar als ik hem dan vervolgens kopieer wordt het een data mode1 cd, en die is niet leesbaar voor mijn cdi speler. CDi's zijn namelijk mode2
Heeft iemand een idee hoe ik deze cmi kan branden? Waarom lukt het niet, hij kan de grootte dus niet detecteren, heb ik ook nog een soort cue file nodig ofzo? Hoe maak ik deze?
"failed to detect file size of specified disc imagefile".
Emuleren met Deamon tools is via omweg mogelijk (je moet dan bij file type kiezen voor *.* en dan de .cmi openen) maar als ik hem dan vervolgens kopieer wordt het een data mode1 cd, en die is niet leesbaar voor mijn cdi speler. CDi's zijn namelijk mode2
Heeft iemand een idee hoe ik deze cmi kan branden? Waarom lukt het niet, hij kan de grootte dus niet detecteren, heb ik ook nog een soort cue file nodig ofzo? Hoe maak ik deze?
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"