[XP]Bestand verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05 08:13
Ik wil een bestand van mijn desktop verwijderen, maar dit lukt echt met geen mogelijkheid. Het gaat om een jpg-tje die ik vanaf het internet heb opgeslagen.
Het probleem is nu dat als ik hem wil verwijderen krijg ik de melding dat hij in gebruik is.
Ik heb de pc al uit gehad, en nog steeds hetzelfde probleem.
In cmd krijg ik ook de in gebruik melding, en in dos ziet hij de partitie niet. (NTFS)
Het is echt bloedirritant, want in bijvoorbeeld FlashFXP loopt het programma vast als ik door m'n desktop wil browsen. De icoontjes zijn allemaal van die tekentjes van we kunnen het programma niet vinden..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hijack this al geprobeerd om te kijken welk programma hem evt gebruikt. Dan kun je die service/programma aflsuiten om zo vervolgens het bestand te kunnen verwijderen :)

• sjobiscity
Terw_Dan schreef op 08 maart 2004 @ 12:55:
Hijack this al geprobeerd om te kijken welk programma hem evt gebruikt. Dan kun je die service/programma aflsuiten om zo vervolgens het bestand te kunnen verwijderen :)
Sorry ik ben niet zo'n tweaker, wat is hijack this?

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 13:31
even opnieuw opstarten in veilige modus of desnoods naar je command-prompt booten, daar kun je hem wel verwijderen. Heb het ook nogal eens een keer... En of er altijd een programma is dat het bestand daadwerkelijk gebruikt vraag ik me af.

• sjobiscity
misschien een domme vraag maar hoe start ik ook alweer op in veilige modus?

Verwijderd

Tijdens het opstarten op F8 drukken...

• sjobiscity
stom :)
oke thank you!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

sjobiscity - als je bepaalde informatie niet snapt (eg: wat is veilige modus, of wat is hijackthis), ga dan even zelf op zoek ofdat je er achter kan komen hoe je dat moet doen :)

Zomaar lukraak vragen van de meest basic informatie is niet echt de bedoeling namelijk :)

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:30

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Op welke manieren heb je em allemaal proberen te verwijderen? Ik heb het ook wel eens dat een ram op de <del>-knop (evt. icm <shift>) een melding geeft dattie in gebruik is. Dito bij rechtermuisknop>verwijderen. Wat dan weer wèl werkt is het bestand oppakken en naar de prullenbak slepen... Waarom dat is? NAFC, maar ik heb het idee dat het wel eens eerder is langsgeweest op GoT...

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

Pagina: 1