Toon posts:

opstarten computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mijn computer pentium 4 werkt perfect alleen als ik de knop indruk om hem te starten gaat ie meteen weer uit na 2 seconden. hierna kan ik hem wel starten en loopt ie door. hoe kan dat?

mrkano

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 12:56
Je weet zeker dat alle draden goed zijn en ook goed zijn aangesloten? Want het klinkt als een kortsluiting oid :)

The devil is in the details.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:33
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 12:47:
hallo mijn computer pentium 4 werkt perfect alleen als ik de knop indruk om hem te starten gaat ie meteen weer uit na 2 seconden. hierna kan ik hem wel starten en loopt ie door. hoe kan dat?
Hallo ... Als je computer perfect zou werken dan zou deze niet na 2 seconden stoppen.

Dus gebruik eens de search, een soortgelijk topic heb ik 2 dagen geleden ook al voorbij zien komen.

En wat meer info is ook wel prettig, wat heb je zoal al zelf geprobeerd ?!

-

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties.

Het zou een verkeerd aangesloten draadje kunnen zijn, heb mijn moederbord er zelf in gezet. het rare is dat hij het dus gewoon doet, knop voor de op pc aanzetten, dan hoor je hem opstarten, na 2 seconden gaat ie weer uit en daarna nog een keer de knop indrukken en hij loopt door.

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-05 06:25

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

hoe vaak moet het nog gezegd worden specs specs specs en nog eens specs......
wat heb je zelf al gedaan?
boekje tjekken voor aansluitingen van kabels
bios update enz....

Verwijderd

Blijft je aan/uit knop niet toevallig hangen?

Check evt. ook je voeding of die wel degelijke spanningen levert.

• NH298
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10-2021
Is dat niet een "Power on self test" of zoiets, heb ik namelijk ook als ik de stroom van mijn mobo heb gehaald en dan er weer opzet.

Kan je wijzigen in je bios als het goed is.

System specs

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de specs even niet hier, maar ik denk misschien is het een vaker voorkomend probleem waarbij iemand denkt o ja had ik ook moet je even dit of dat doen....
Pagina: 1