Toon posts:

Personeels planning

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een groot Scouting kamp deze zomer ben ik op zoek naar een personeelsplanning.

Het moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

Draaien op een webserver (heeft php en mysql ondersteuning)

Diensten kunnen middles een webformulier aanvragen wat voor werkzaamheden/wanneer/hoeveel personen.
Dit moet worden opgeslagen in een database, en worden goedgekeurd worden (alleen verwijderen is in principe ook goed bij geen accoord)

Planners kunnen inloggen en via een simpel formulier personen koppelen aan werzaamheden.

Ook zou het handig zijn als je op een eenvoudigemanier werknemers kan invoeren aangezien het om 700 man gaat ;)

Heeft iemand hier ervaring mee of heb je zoiets standaard op de plank liggen of waar ik het moet zoeken.

Ik ben al wezen googlen en ook al op www.sourcfourge.net geweest.

Dank alvast.

Thomas

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-08 10:28

ADH_ED

Hoogbevaagd

Misschien kun je in Excel een csv bestand maken om mensen in bulk in te voeren

Moet je het wel in Excel hebben staan ;)

[ Voor 46% gewijzigd door ADH_ED op 08-03-2004 12:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bunghole schreef op 08 maart 2004 @ 12:20:
Misschien kun je in Excel een csv bestand maken om mensen in bulk in te voeren

Moet je het wel in Excel hebben staan ;)
Mensen invoeren is in principe geen probleem.. Het gaat eerder om het invoeren van werk en het koppelen van werk aan personen.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-09 09:20

Boss

+1 Overgewaardeerd

Misschien iets van PHP groupware? Dan kan je in ieder geval een gedeelde agenda maken en daar personen op zetten. Ook het maken van projecten/tasks etx is mogelijk.

Ik geloof dat het nu eGroupware heet, maar weet ik niet zeker.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.