Ok, ik heb 2 dagen lang gekloot, andere mensen erbij gehaald,
google en tweakers.net gekeken, en natuurlijk op de website zelf ook
gekeken of ik documentaties kon vinden. Niks heeft geholpen.
Mijn probleem is als volgt (sommige dingen zal ik voor jullie misschien een beetje vreemd uitleggen want ik ben super-n00b):
Ik heb een Asus P4B moederbord.
Als ik hem aansluit gaat mijn moederbord eerst aan, en geeft daarna de melding: check je pc / of: going to off mode etc. Heb 2x goedwerkende videokaarten aangesloten en 1x een pci videokaart, 3 verschillende monitoren, 2 verschillende voedingen (250, 300 watt) batterij van bios eruit gehaald en erin gedaan, 2 verschillende processoren erin gezet (1.6 ghz en 2.4 ghz), hij blijft geen beeld geven!
Ik heb geen boekje erbij want hij is uit een andere kast gehaald.
Ik heb van de nieuwe kast alleen de power switch aangesloten. DIP switches staan allemaal uit! (Geluid, usb2, reset plugjes van mijn kast zijn allemaal niet aangesloten omdat ik niet weet hoe dat moet
) Harde schijf etc. allemaal nog niet aangesloten want ik neem aan dat dat niet hoeft.
Wie kan deze n00b helpen met een goed antwoord
.
Dit is mijn laatste hoop!
google en tweakers.net gekeken, en natuurlijk op de website zelf ook
gekeken of ik documentaties kon vinden. Niks heeft geholpen.
Mijn probleem is als volgt (sommige dingen zal ik voor jullie misschien een beetje vreemd uitleggen want ik ben super-n00b):
Ik heb een Asus P4B moederbord.
Als ik hem aansluit gaat mijn moederbord eerst aan, en geeft daarna de melding: check je pc / of: going to off mode etc. Heb 2x goedwerkende videokaarten aangesloten en 1x een pci videokaart, 3 verschillende monitoren, 2 verschillende voedingen (250, 300 watt) batterij van bios eruit gehaald en erin gedaan, 2 verschillende processoren erin gezet (1.6 ghz en 2.4 ghz), hij blijft geen beeld geven!
Ik heb geen boekje erbij want hij is uit een andere kast gehaald.
Ik heb van de nieuwe kast alleen de power switch aangesloten. DIP switches staan allemaal uit! (Geluid, usb2, reset plugjes van mijn kast zijn allemaal niet aangesloten omdat ik niet weet hoe dat moet
Wie kan deze n00b helpen met een goed antwoord
Dit is mijn laatste hoop!