Hallo allemaal.
Heb net een beetje zitten zoeken op got maar kwam niet tot een werkende oplossing. Mijn probleem is het volgende.
Ik heb ADSL van Cistron....het MAXX account met een Copperjet modem.
Ik heb een Sitecom DC-202 router.
Via de volgende aansuiting werkt alles prima
Israpunt---splitter---kabel naar modem----kabel naar router-----kabel naar pc.
maar als ik nu de router er tussen uit laat en het dan probeer krijg ik geen connectie
Israpunt---splitter---kabel naar modem----kabel naar pc.
Op mijn pc staan alle instellingen op automatisch verkrijgen....dus ip nummer, dns servers, DHCP enabled.
Ook heb ik de tip geprobeerd van iemand anders om de netwerkkaart op 10Mbit te zetten. Nou ik heb elke mogelijkheid geprobeerd maar geen connectie.
Misschien dat 1 van jullie nu nog een idee heeft want ik heb geen idee meer waar het aan kan liggen.
alvast bedankt.
Groetjes
Walter
Heb net een beetje zitten zoeken op got maar kwam niet tot een werkende oplossing. Mijn probleem is het volgende.
Ik heb ADSL van Cistron....het MAXX account met een Copperjet modem.
Ik heb een Sitecom DC-202 router.
Via de volgende aansuiting werkt alles prima
Israpunt---splitter---kabel naar modem----kabel naar router-----kabel naar pc.
maar als ik nu de router er tussen uit laat en het dan probeer krijg ik geen connectie
Israpunt---splitter---kabel naar modem----kabel naar pc.
Op mijn pc staan alle instellingen op automatisch verkrijgen....dus ip nummer, dns servers, DHCP enabled.
Ook heb ik de tip geprobeerd van iemand anders om de netwerkkaart op 10Mbit te zetten. Nou ik heb elke mogelijkheid geprobeerd maar geen connectie.
Misschien dat 1 van jullie nu nog een idee heeft want ik heb geen idee meer waar het aan kan liggen.
alvast bedankt.
Groetjes
Walter