Aan van alles en nog wat kan dat liggen. Maar meestal is het gewoon verkeerd geinstalleerd.
Maar post eerst eens wat meer info, want dit is waarschijnlijk een van de kortste openingsposts die ik ooit heb gezien.
Wat heb je geprobeerd, en wat voor resultaat heeft het of wat voor errors krijg je?
Maar post eerst eens wat meer info, want dit is waarschijnlijk een van de kortste openingsposts die ik ooit heb gezien.
Wat heb je geprobeerd, en wat voor resultaat heeft het of wat voor errors krijg je?
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Ik heb gewoon onder win2k pro IIS 5.0 geintstalleerd. Toen heb ik de index.php en index.php3 toegevoegd in de admin. Zodat ie die kan openen.
Maar nu opend ie ze wel in IE maar hij geeft ze weer als txt/html filetje en niet als php document.
Maar nu opend ie ze wel in IE maar hij geeft ze weer als txt/html filetje en niet als php document.
Ja oke dat snap ik dat heb ik ook al geprobeerd maar ik doe het fout. Want kan nergens een tut vinden voor het installeren. En hoe zit het met MySql en PHPmyAdmin
Begin eens met PHP te installeren dan 
PHP kun je downloaden op www.php.net en daar staat ook precies hoe je het moet installeren.
PHP kun je downloaden op www.php.net en daar staat ook precies hoe je het moet installeren.
edit:
Ik was te traag met mijn reactie zie ik
Ik was te traag met mijn reactie zie ik
Bij de instalatie van PHP zit een document waar stap voor stap in staat wat je moet doen om het aan de praat te krijgen. Bovendien zijn de laatste releases van PHP zo gemaakt dat hij in 1x helemaal voor je installeerd.winux schreef op 08 maart 2004 @ 10:17:
Ja oke dat snap ik dat heb ik ook al geprobeerd maar ik doe het fout. Want kan nergens een tut vinden voor het installeren. En hoe zit het met MySql en PHPmyAdmin
[ Voor 67% gewijzigd door E-Vix op 08-03-2004 10:20 ]
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Ik heb hem volgens de handleiding geinstalleerd.
Maar nu geeft ie aan:
Kan opgegeven module niet vinden.
Als ik een php pagina open:(
Maar nu geeft ie aan:
Kan opgegeven module niet vinden.
Als ik een php pagina open:(
Heb je gekeken of bij de Application Mappings in IIS de pad namen die je gebruikt hebt bij je modules ook correct zijn? Dus niet klakkeloos overgenomen wat er in de handleiding stond? Want als er in de handleiding staat c:\php\isapi\php4isapi.dll en jij hebt PHP niet in c:\php geinstalleerd werkt het ook niet.
En kijk ook eens of de module waarnaar je refereerd er ook wel staat. Niet dat je een uitgeklede versie van PHP hebt gedownload waar de ISAPI modules niet bij zitten.
En kijk ook eens of de module waarnaar je refereerd er ook wel staat. Niet dat je een uitgeklede versie van PHP hebt gedownload waar de ISAPI modules niet bij zitten.
Ik moest hem selecteren dus dat zit wel goed.
Ja toedels 
Doe ff lekker zelf uitzoeken zeg
We zijn hier niet je pesoonlijke helpdesk ofzo hoor
- Kicken kun jke NA 24 uur doen, niet na een paar uur
- Er wordt je diverse malen om meer info gevraagd, het enige wat je op weet te lepelen is "hij doettut niet"
- Er wordt eigen initiatief en inspanning van je gevraagd, iets wat ver te zoeken is in je topic.
- Dit is al de 2e keer dat je erop gewezen word dat we geen helpdesk zijn. Gedraag je hier dan ook naar !!!
Doe ff lekker zelf uitzoeken zeg
We zijn hier niet je pesoonlijke helpdesk ofzo hoor
- Kicken kun jke NA 24 uur doen, niet na een paar uur
- Er wordt je diverse malen om meer info gevraagd, het enige wat je op weet te lepelen is "hij doettut niet"
- Er wordt eigen initiatief en inspanning van je gevraagd, iets wat ver te zoeken is in je topic.
- Dit is al de 2e keer dat je erop gewezen word dat we geen helpdesk zijn. Gedraag je hier dan ook naar !!!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()