Ik heb hier op mijn stage een win2k server met AD. Op die server heb ik in een aparte map alle software geinstalleerd en in een gedeelde map de snelkoppelingen naar deze software gezet. Dit werkt goed behalve een enkele programma, die start wel op maar zodra je iets wilt doen vraagt ie om een diskette. Voorheen werkte et gewoon. Ik heb al met de snelkoppelingen zitten klooien maar nog steeds wil het niet werken.
ik heb echt werkelijk geen id waar deze kanter het over heeft???
ligt het niet gewoon aan het programma, dat hij niet op deze manier gestart kan worden?
ligt het niet gewoon aan het programma, dat hij niet op deze manier gestart kan worden?
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Ja, en nu 
Hier kunnen we helemaal niets mee zo. Probeer het nog eens (eventueel in het juiste forum indien van toepassing) met een duidelijke omschrijving en vraagstelling.
Hier kunnen we helemaal niets mee zo. Probeer het nog eens (eventueel in het juiste forum indien van toepassing) met een duidelijke omschrijving en vraagstelling.
Dit topic is gesloten.
![]()