ik heb sinds kort een wel heel vaag probleem met een script dat voorheen altijd werkte. In een textarea wordt een text-bestandje ge-copy/paste van ca 10-14kb, en vervolgens verzonden naar MySql. Werkte altijd prima, tot gister
Toen kwamen ineens de gegevens niet meer door nadat het 'verzenden' / laden van de pagina nadat op de submitknop was geklikt wel HEEL lang duurt. Vervolgens zijn alle (!) variabelen leeg in het doelscript.
Het werkt weer WEL als ik in plaats van de 10kb text-data gewoon één woord ('test' o.i.d.) intik, maar dat is niet de bedoeling van het script.
Ik heb php.ini gechecked, en register_globals is nog steeds on, safe_mode = off en post_max_size = 8M dus dat lijkt me allemaal goed. Verder kon ik nergens bruikbare tips/hints vinden
Het werkt weer WEL als ik in plaats van de 10kb text-data gewoon één woord ('test' o.i.d.) intik, maar dat is niet de bedoeling van het script.
Ik heb php.ini gechecked, en register_globals is nog steeds on, safe_mode = off en post_max_size = 8M dus dat lijkt me allemaal goed. Verder kon ik nergens bruikbare tips/hints vinden
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 09:22 ]