Ik heb een PC P4 300 met Windows XP Professional SP1 met ASUS P4P800 moederbord en waarin 2 serial ata 120 mb in raid 1 geplaatst zijn verder zit er een Aopen cd writer, een Sony dvd player en Sony dvdwriter in.
Bij het verplaatsen van een in het verkeerde cd apparaat geplaatste dvd kreeg ik een "HANG".
Na en koude start kreeg ik de volgende boodschap:
C000218 registerbestandsfout.
\systemroot\system32\config\system of het logbestand of het vervangende bestand van het onderdeel is beschadigd of niet aanwezig.
Als je daarna met PF8 herstart werkt F2 automatisch systeemherstel niet.
De R(epair) optie werkt niet. Je komt in de C prompt echter je komt niet bij de C schijf.
Wat moet ik doen om weer terug in business te komen?
Hoe kan ik deze situatie voorkomen?
Is een situatie met 3 schijven te verkiezen waarin de C schijf niet als raid 1 aangesloten is?
Bij het verplaatsen van een in het verkeerde cd apparaat geplaatste dvd kreeg ik een "HANG".
Na en koude start kreeg ik de volgende boodschap:
C000218 registerbestandsfout.
\systemroot\system32\config\system of het logbestand of het vervangende bestand van het onderdeel is beschadigd of niet aanwezig.
Als je daarna met PF8 herstart werkt F2 automatisch systeemherstel niet.
De R(epair) optie werkt niet. Je komt in de C prompt echter je komt niet bij de C schijf.
Wat moet ik doen om weer terug in business te komen?
Hoe kan ik deze situatie voorkomen?
Is een situatie met 3 schijven te verkiezen waarin de C schijf niet als raid 1 aangesloten is?