Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Tja, afgezien van het feit dat het wellicht netter is om colspan te gebruiken (zie het probleem daarvoor ook niet helemaal), vind ik het zo netjes gemaakt hoor
De W3C-Validator pikt er afgezien van wat probleempjes met het &-gebruik geen foutjes uit, dus tja, 't ziet er goed uit zo
Het probleem met colspan is dat ik niet bij elke tabel van tevoren weet uit hoeveel elementen hij bestaat. Ik gebruik ook PHP code die tabels spuugt met een random aantal kolommen.
Verder kan colspan ook problemen geven als de div die ertussen gefrot wordt breder is dan de tabel, dan moet je alweer de margins gaan veranderen, etc etc...
Verder kan colspan ook problemen geven als de div die ertussen gefrot wordt breder is dan de tabel, dan moet je alweer de margins gaan veranderen, etc etc...
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
*schop*
Iemand anders nog ideeen, op/aanmerkingen?
Iemand anders nog ideeen, op/aanmerkingen?
Verwijderd
Probeer je nou zoiets te doen als <b><i>hoi</b></i> ? Want dat mag niet met XHTML. Tags dienen in de juiste orde gesloten te worden, dus: <b><i>hoi</i></b>
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:26
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Als ik het lees doet hij het volgende:Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 05:22:
Probeer je nou zoiets te doen als <b><i>hoi</b></i> ? Want dat mag niet met XHTML. Tags dienen in de juiste orde gesloten te worden, dus: <b><i>hoi</i></b>
<table>
</table>
<div>
<table>
</table>
</div>
Niks mis mee
Nice job.
Maar ik vraag me wel af waarom er zo'n lading 'setClass'es in moet (javascript) en wat daarvan niet met anchors/CSS gedaan kan worden?
En door de w3-validator gehaald: 'page=profile&doo=make', een & zou hem al valid maken schat ik in.
Maar ik vraag me wel af waarom er zo'n lading 'setClass'es in moet (javascript) en wat daarvan niet met anchors/CSS gedaan kan worden?
En door de w3-validator gehaald: 'page=profile&doo=make', een & zou hem al valid maken schat ik in.
Je HTML is nog te table/div-ig. Bovendien kan ik ook geen TH-tag vinden, die je noemt in je startpost
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Agree. Tables zijn op zich wel op z'n plaats, maar een beetje overkill aan DIVs.
Pagina: 1