Gratis Bellen?????

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• programfile
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=192

Ik zag dit en vroeg mij direct af of hier een addertje onder het gras zit.

Wie ziet hem?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Waarschijnlijk geen, behalve dat je niet moet vergeten na 2 jaar op te zeggen. Gebruik de zoek voor eerdere acties met gratis bellen.

Doorgaans maak je van een gewone zin een vraagzin door er één (1) vraagteken aan toe te voegen.

[ Voor 30% gewijzigd door sdomburg op 08-03-2004 01:41 ]

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Heb je hier niet toevallig een Vodafone toestel voor nodig :?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
silentsnow schreef op 08 maart 2004 @ 01:41:
Heb je hier niet toevallig een Vodafone toestel voor nodig :?
Hoe kom je hierbij?

Een simlockvrij toestel of een toestel met een Vodaphone lock voldoet gewoon lijkt me.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op de volgende pagina (als je bestellen klikt) staat er namelijk:

Toestel: Vodafone SIM

En nee, ik heb er niet zo heel veel verstand van ;)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verklaring actie:
Deze site koopt mobieltjes met abo op en verkoopt die los door.
En dan kunnen ze op beide winst maken, terwijl het voor iemand die alleen maar een mobiel _of_ een abo wil ook voordelig is.

{signature}

Verwijderd

Je moet trouwens wel een kvk nummer hebben he :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 01:47:
Je moet trouwens wel een kvk nummer hebben he :)
Nee hoor.. waar staat dat dan?
Want ik (particulier) heb dit dus ook al besteld bij bestelmaar.nl en reeds ontvangen (2 weken geleden) en krijg hopelijk binnen 1 maand m'n cashback.. :Y)

En trouwens.. deze thread was al een keer langs gekomen..
check deze maar..

[rml][ ACTIE] GRATIS: simkaart van Vodafone met 1800 belminuten[/rml]

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 01:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 01:51:
[...]

Nee hoor.. waar staat dat dan?
Want ik (particulier) heb dit dus ook al besteld bij bestelmaar.nl en reeds ontvangen (2 weken geleden) en krijg hopelijk binnen 1 maand m'n cashback.. :Y)

En trouwens.. deze thread was al een keer langs gekomen..
check deze maar..

[rml][ ACTIE] GRATIS: simkaart van Vodafone met 1800 belminuten[/rml]
Omdat als ik op bestelling klik krijg ik een vakje met kvk nummer, en bij telefoon actie's is het meestal zo dat je een kvk nummer nodig hebt(als ik er 1 gehad had had ik nu een laptop voor 100euro ofzo :\) :P

Verwijderd

Dit kan toch niet kloppen :?
http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=217

Krijg je dus een Ericsson R380 met 30 uur gratis bellen (in 2 jaar). Voor nog geen 25 euro in totaal! Op marktplaats wordt al het dubbele geboden op deze toestellen! 8)7
als ik er 1 gehad had had ik nu een laptop voor 100euro ofzo
Hoe dan?
/me nesQuick heeft een KvK nummer :Y)

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Mja, in het begin stond ik ook een beetje te kijken van die acties van gsmstunter. Maar toch blijken ze gewoon goed waar voor hun ged te zijn. Ik ben nog geeneen keer problemen op got tegengekomen wat betreft deze winkel. ('correct me if i'm wrong' natuurlijk :P)

System Specs

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-05 13:35
geen enkel probleem hoor
ik heb een jaar lang voor niks 2 uur per maand gebeld met KPN via GSMstunter. Toen overgestapt op debitel, nu bel ik 2 jaar voor 2 euro per maand 1.5 uur. Het enige irritante is eigenlijk het moment dat je abo afloopt, dan moet je gaan dokken en zit je met opzegtermijnen enzo. Als je er echter op tijd bij bent kun je zo overstappen op een andere cashback deal. En telefoons win je natuurlijk gewoon met de Nokia game >:)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-05 22:55
Dan klopt er toch iets niet want op de frontpage van gsmstunter staat ie onder de kop "Abonnementen particulier". Dus maybe kun je het abbo wel zonder kvk nummer bestellen.

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:42

bladebla

<Piéééép>

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 02:17:
Dit kan toch niet kloppen :?
http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=217

Krijg je dus een Ericsson R380 met 30 uur gratis bellen (in 2 jaar). Voor nog geen 25 euro in totaal! Op marktplaats wordt al het dubbele geboden op deze toestellen! 8)7
[..]
Ben ook verbaasd hierover. OK, tis een wat ouder toestel geloof ik, maar dat maakt me niet uit. Wel opletten dat het, volgens de site, een 900/1900 band toestel is. Is er nog iets wat je hierbij niet over het hoofd moet zien?

Ook hier moet (mag?) je op het aanmeldingsform een KVK nummer invullen, hoewel het een actie onder hun 'abbonementen particulier' kopje is.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Over dergelijke acties zijn al tientallen topics langsgekomen in I&T. Nog een algemeen "addertje"-topic lijkt me niet echt nodig, het geeft eerder aan dat je niet al teveel eigen research hebt gedaan.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.