The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Antec voedingen hebben dit reeds!
Althans bij m'n Antec Sonata Case zit een 380 Watt voeding met deze connectoren!
Althans bij m'n Antec Sonata Case zit een 380 Watt voeding met deze connectoren!
Sweex heeft ook dergelijke voedingen
voor een lage prijs
of je deze echter wilt hebben is een tweede want ik weet niet of budgetfabrikant sweex echt goed spul maakt
voor een lage prijs
of je deze echter wilt hebben is een tweede want ik weet niet of budgetfabrikant sweex echt goed spul maakt
Dat bordje "zachte berm" is een waarschuwing geen uitnodiging
Mhh... het lijkt erop dat inderdaad de Antec voedingen SATA aansluiting hebben: linkje (PDF) Thankx!
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
En bij mijn weten de Aopen voedingen ook...de 300watt had het iig wel
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
De Nexus 3500 SE heeft er twee en is daarnaast bijna niet te horen. Er zou een zwaardere versie uit gaan komen.
[ Voor 25% gewijzigd door Guardian Angel op 07-03-2004 23:58 ]
ARME AOW’er
Bij de Chieftec 420 watt zit een verloopstukje van standaard molex naar sata. Die kan je in de meeste pc zaken ook voor een euro of 4 krijgen natuurlijk.
Dit is gewoon een kwestie van de specificaties van de verschillende merken/modellen goed bekijken.
Eenvoudig zlef te benatwoorden dus
Eenvoudig zlef te benatwoorden dus
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()