Ik heb het volgende probleem:
Mijn pa kwam net thuis met zo’n 4 in 1 box van dvd’s.
Alles lijkt normaal, tot dat we er een wouden gaan kijken. Toen de dvd begon af te spelen hoorde ik al van 4 meter afstand dat er iets niet goed was. Ik hoorde een hard tikkend geluid, en toen ik me hand op de dvd speler legde trilde deze er bijna van af. Maar de beeldkwaliteit was gewoon goed, en het geluid ook.
Nadat ook de 2e dvd het zelfde effect vertoonde (het zijn 2 dvd’s met ieder 2 films erop), probeerde ik het op mijn eigen dvdspeler, maar ook bij mij begon de dvd bijna te schudden.
Omdat mijn vader de box net had gehaald besloot hij hem om te ruilen, maar ook de omgeruilde vertoonde het zelfde effect.
Verder viel het mij op dat ik de dvd, als deze in de speler was geplaatst, zonder enige moeite eruit kon duwen. Terwijl de bij een andere dvd niet lukt.
Ik heb even de dvd’s bekeken, en hier is de informatie die erop stond:
De hoes:
Master Movies Action pack (4 in 1)
The hit list / A desperade season / killer mage / final mission
De DVD:
Porchlight
DV1374704328
Screen Media Ventures LLC
Verder zijn de dvd spelers waarin de dvd’s zijn afgespeeld de volgende:
Sony 930
Marantz DV4300
Ik zou graag willen weten:
1: is het gevaarlijk voor de dvd speler (Ik denk zelf van wel)
2: Heeft iemand anders deze toevallig ook gekocht, en speelde die daar wel.
3: Waar kan het aan liggen? (Ik denk zelf een soort productie fout)
Mijn pa kwam net thuis met zo’n 4 in 1 box van dvd’s.
Alles lijkt normaal, tot dat we er een wouden gaan kijken. Toen de dvd begon af te spelen hoorde ik al van 4 meter afstand dat er iets niet goed was. Ik hoorde een hard tikkend geluid, en toen ik me hand op de dvd speler legde trilde deze er bijna van af. Maar de beeldkwaliteit was gewoon goed, en het geluid ook.
Nadat ook de 2e dvd het zelfde effect vertoonde (het zijn 2 dvd’s met ieder 2 films erop), probeerde ik het op mijn eigen dvdspeler, maar ook bij mij begon de dvd bijna te schudden.
Omdat mijn vader de box net had gehaald besloot hij hem om te ruilen, maar ook de omgeruilde vertoonde het zelfde effect.
Verder viel het mij op dat ik de dvd, als deze in de speler was geplaatst, zonder enige moeite eruit kon duwen. Terwijl de bij een andere dvd niet lukt.
Ik heb even de dvd’s bekeken, en hier is de informatie die erop stond:
De hoes:
Master Movies Action pack (4 in 1)
The hit list / A desperade season / killer mage / final mission
De DVD:
Porchlight
DV1374704328
Screen Media Ventures LLC
Verder zijn de dvd spelers waarin de dvd’s zijn afgespeeld de volgende:
Sony 930
Marantz DV4300
Ik zou graag willen weten:
1: is het gevaarlijk voor de dvd speler (Ik denk zelf van wel)
2: Heeft iemand anders deze toevallig ook gekocht, en speelde die daar wel.
3: Waar kan het aan liggen? (Ik denk zelf een soort productie fout)
Flying High!