Toon posts:

veel ongemodereerde posts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zouden de heren modereters zo vriendelijk willen zijn om hier even te kijken.

http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14873

D'r staan heel veel ongemodereerde posts en wat er gemodereerd is heeft veelal een belachelijke score gekregen.

Dank u voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Jaymz heeft hier al gepost.

Volgens mij is dit zo'n draad die 'we' graag overslaan. het meeste is toch overbodig gezwam over hoe de poster het heeft opgelost. (Denk ik, ik heb 'em niet echt goed gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
ikke exactly idem aan Jaymz: al gepost, geen trek in die draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je denkt toch niet dat ik al die one-liners serieus wil gaan lezen. Ze voegen helemaal niets toe. Geen extra info of zo, geen tips helemaal niets.
Ik heb alle reacties op +3 niveau bekeken en bijna alles weggeflikkerd. Alles wat tussen -1 en +2 zweeft boeit me daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou het schijnt dat een zekere -=Nitro=- een hele mooie oplossing bedacht heeft voor al die kabels. :o :)

Maar ff serieus, moeten die debiele one-liners dan niet even duidelijk gemaakt worden dat ze onzin aan het posten zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb daar nu ook maar gepost... ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

-1 Inkopper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
LOL!

expres posten om niet te hoeven modden!
(8> 8-) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als ik een debiel duidelijk maak dat zijn one-liners overbodig zijn en dus probeer te zorgen dat alle debielen verdwijnen, dan schopt Femme mij van het iNET (en terecht).

Dit soort postingen komen gewoon voor, part of the job. Negeren is eigenlijk het beste, Meeblaten is een goede tweede.

Ik laat die mensen wel in hun waarde, en zorg dat het systeem een beetje schoon blijft door alles onder de 3 te houden.

Edit, Ik heb een labtop, dus ik heb geen lastige snoeren, ik kan daar dus niet eens posten. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

offtopic:
Het beste is overigens om kabels langs een staaf of bureaupoot te spannen, zodat er zo min mogelijk knikken en bochten inzitten. Digitale informatie bestaat uit 1'en en nullen. Die nullen willen nog wel lekker een bocht nemen, maar de 1'en komen bij een knik vast te zitten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb daar ook helemaal niet gepost over snoeren, maar wat de correctie manier is om Tie-Wraps te schrijven aangezien daar nogal wat twijfel over was...

tie-ribs
tie-raps
ty-rups

Enzovoort... >:)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1