Toon posts:

[msn] iedereen online, en kazaa heeft kuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem bij msn is dat iedereen online is, alle poppetjes zijn groen. dit is eerder nooit geweest, ik heb msn opnieuw geinstaleerd maar nog hetzelfde.

En met kazaa is het probleem dat de bovenste knoppen van, vorige terug stop enz. zwart zijn gekleurd ineens en dat de knoppen van de mp3 speler onderaan bij kazaa allemaal dezelfde icoon hebben. kortom er zit iets niet goed :)
ik heb kazaa opnieuw geinstaleerd maar hielp ook niet.

verder heb ik nog de nieuwste updates gedownload van windows xp, virusscan gedaan en ad-aware gedraaid maar zonder suc6.
en in de search stond niks soortgelijks..
iemand de me kan helpen?

specs:
windows xp home sp1
Msn 6.1
kazaa lite k++ 2.4.3

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:58
Zeker een TNT2?

Probeer eens andere videodrivers :).

tvw

Verwijderd

toevallig had ik van de week hetzelfde probleem met windows messenger(let op, windows messenger 4.7, dus niet msn messenger). Ik begrijp het niet helemaal eigenlijk...

Dat windows iconen en toestanden door elkaar gooit gebeurd wel vaker. Ik heb ooit eens een tooltje gehad die dat recht kon zetten, weet alleen niet meer welke.

Wat versta je onder "opnieuw installeren"? oude er helemaal af, en dan d'r weer op, of eroverheen? dat eerste lijkt me het beste

Verwijderd

iets schreef op 07 maart 2004 @ 22:09:
Zeker een TNT2?

Probeer eens andere videodrivers :).
wtf. dit ga je niet menen? :)

kunnen de tnt2 drivers (de nieuwste van nvidia) iets te maken hebben met die icoontjes in windows messenger? :D

Ik heb inderdaad ook een tnt2 op die pc waar windows messenger vaag deed

Verwijderd

Topicstarter
opniuew instaleren is eraf en er opnieuw op ja.

en idd er zit een tnt2 in :) het is niet mijn pc dus zal volgende keerwel andere videokaart drivers instaleren. thnx ik hoop dat het werkt :)

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 07:21:
opniuew instaleren is eraf en er opnieuw op ja.

en idd er zit een tnt2 in :) het is niet mijn pc dus zal volgende keerwel andere videokaart drivers instaleren. thnx ik hoop dat het werkt :)
Zijn de 'buddys' niet echt online? Dit kun je checken door er rechts op te klikken en als ze offline zijn kun je ze geen bericht sturen alleen een e-mail geloof ik.
Dan zijn de icoontjes dus verkeerd, dan kan het idd maar zo zijn dat je video drivers brak zijn.

hmmz

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:40

XyS

0.o.O

ik had ook een tnt2 en had ook dat irritante probleem met msn,
ik weet niet meer precies hoe ik had opgelost maar zoals als eerder is gezegd,het waren de drivers

Verwijderd

Topicstarter
gewoon eraf gooie en oude er weer op?

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:40

XyS

0.o.O

volgensmij als ik dat nvidia paneel (of hooe et mag heten) uitzette dat het dan opgelost was
of ik had oude drivers geinstalled |:( is al zo lang geleje (lang = 1,5 maand :p )

[ Voor 7% gewijzigd door XyS op 09-03-2004 15:02 ]

Pagina: 1