Toon posts:

Icoontje primary display mode verdwenen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een AMD Athlon 2800+ met een Ati Radeon 9700 non-PRO 128 MB videokaart en 512 MB geheugen.

Nu kijk ik veel films via de comp op de TV.

Ik wilde daarnet weer een film kijken.... en toen had ik dit probleem:

als je de radeon full screen op je TV wilt kijken dan moet je je TV als primary zetten en je pc scherm als secundairy. desktop> settings> advanced> displays > en dan zie je 4schermen staan. Dan zet je de tv tab en pc scherm tab aan. Dan zie je 2 icoontjes bij elk schermsoort staan. Een soort cirkel en 2 vierkantjes. Alleen die cirkel en die 2 vierkantjes( ofwel de selectie primary of secondary view) zijn nu weg... WAT NU?

Ik heb in de search niet de oplossing gevonden....

Verwijderd

Topicstarter
mijn vraag was wat vaag....

het gaat om de icoontjes van de master display en clone mode selection...

Ik kan dus niets selecteren zonder die dingen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif zit er niet voor niets ;)

Op deze manier lijkt het net of je je topic al na 11 minuten kickt, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08 17:11
Ik heb dit van de week ook een keer gehad, bij een kennis van me. Hij ziet de tv dan in een keer als tweede monitor. Ik heb dit opgelost door de secundary videokaart uit te schakelen in apparaatbeheer. Ik weet niet of dit bij jou ook werkt, bij mijn kennis in ieder geval wel!

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

Verwijderd

Topicstarter
thnx..... Ga ik proberen.

sorry van die reply van mezelf...

maar ja.. ik ben de eeuwige NOOB.. :)

Nou ik heb nu de secondary uitgeschakeld... maar het probleem blijft bestaan. Echter, achter mijn monitor staan nu wel die icoontjes weer. Ik moet trouwens ook force detection of my tv aanvinken om em te laten herkennen.... (kabel kapot???)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 17:10 ]

• Chriskonijn
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07-2016
Bij mij waren die icoontjes ook weg en verschenen ze weer op het moment dat ik in het Settings tabblad de optie "Extend my Windows desktop onto this monitor" aanvinkte. Vreemd genoeg bleven ze na het uitschakelen van deze optie wel staan. Misschien dat dit helpt.

Echter als je je tv verder niet als desktopextensie gebruikt is het misschien makkelijker in het Ati tabblad "Overlay" -> "Clone Mode Options" de optie "Theater Mode" aan te zetten. Films worden dan op je secondary display automatisch full screen afgespeeld; je kan dan zelfs op je primary desktop verder werken met de media player op de achtergrond. Dus dan kan je tv gewoon secondary blijven staan en hoef je je settings nooit meer te veranderen. Misschien dat het ook werkt als je je tv wel als 2e desktop gebruikt, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Pagina: 1