“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Dan is de kaart kappot, simpel toch! Mmm, nieuw kaartje kopen lijkt me, als je ongeveer dezelfde prestaties wilt voor zo goedkoop mogelijk, ati9200SE!Barry|IA schreef op 07 maart 2004 @ 22:38:
Er is ÉÉN ding wat ik ZEKER weet en dat is dat het niet aan mijn pc ligt, die conclusie heb ik namelijk getrokken omdat ik die kaart al in HEEEEL wat pctjes gestampt heb zonder goed resultaat
BTW, tweedehands zeg je..mmm..heb je hem eerder dan al aan het werk gekregen? Of heb je hem kappot binnengekregen, en hoeveel heb je er voor betaalt!
[ Voor 15% gewijzigd door swampy op 07-03-2004 22:41 ]
There is no place like ::1
Gf2Ti was ook geen echte high-end kaart trouwens
[ Voor 16% gewijzigd door Pollewob op 07-03-2004 23:06 ]
de gf2 is echt geen high-end kaart hoor. Zodra er een nieuwe serie uitkomt valt de high-end terug naar mid of zelfs low-end.Barry|IA schreef op 07 maart 2004 @ 23:00:
ik heb em kapot gekregen, gratis en ik wil GEEN 9200 of 5200 omdat ik gewoon niet van budget-kaarten hou, dan moge de presetaties wel hetzelfde zijn maar ik ben een high-end fanaat
Dus een ATI of nvidia budget kaart kan je dan beter nemen want die zijn zelfs een stuk sneller dan jouw "high-end"kaart van 2 jaar oud
Dus gratis een kaart gekregen die stuk is.. ah well..niets verloren daar!Barry|IA schreef op 07 maart 2004 @ 23:00:
ik heb em kapot gekregen, gratis en ik wil GEEN 9200 of 5200 omdat ik gewoon niet van budget-kaarten hou, dan moge de presetaties wel hetzelfde zijn maar ik ben een high-end fanaat
Oh, een GF2 ti is geen top kaart, vroeger ja... toen was het een top kaart, maar tegenwoordig is een ati 8500 sneller als een GF2ti.. de 9200, een langzamer versie van de 8500.. op zijn minst zo snel als de GF2ti.
Ik deed dus alleen maar een voorstel naar een vergelijkbare koop voor goedkoop!
Verwijderd
Verwijderd
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Mwah, dat die kaartjes wat langzaam zijn is waar, zeker de FX5200 is ..tja.. DX9 maar ...waarvoor dx9..Barry|IA schreef op 08 maart 2004 @ 18:01:
idd,want die ati 9200SE<-------wat zelfs zonder die SE een K*T kaart is heeft echt de ALLER goedkoopste onderdelen aan boord, in tegenstelling met die gf2ti, en begin al HELEMAAL niet over de gfx5200 want die kan dan misschien wel pixelshader2 en vertex shaders aan, maar dan moet ie ze ook WEL vloeiend kunnen weergeven........en dat ontbreekt bij die kaart
De ati kaarten zijn niet "gemaakt van de slechste onderdelen" de budget kaarten zijn minder snel maar om te zeggen slechtere kwaliteit... nee! En de 9200 is redelijk, maar inderdaad een budget kaart...
GF4 ti 4x00Barry|IA schreef op 09 maart 2004 @ 18:31:
wat raden julie mij aan?.........budget: 100 erro (ik speel namelijk geen spellen, maar ik ben aardig voor mijn gasten die het wel doen
Tweedehands perfect te verkrijgen op tweakers.net vaak nog ge-premod ook. Maar ook nog in de winkels... maar..ze gaan er snel door heen!
DX8 kaartje, met zeer snelle goede performance! En games van vandaag spelen zeker nog steeds lekker op zo'n kaartje.
[ Voor 8% gewijzigd door swampy op 09-03-2004 18:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()