Ik heb hier een ADSL 8 Mbit lijn liggen en een Linksys 11 Mbit wireless netwerk aangelegd. Het signaal van mijn Linksys is prima, ik heb dan ook gewoon een 11 Mbit verbinding volgens de software. Probleem is echter dat ik met mijn ADSL-lijn zo'n 800-900 Kb/s moet halen, maar wireless gaat dit niet sneller dan 300 Kb/s. Ook als ik letterlijk naast het accesspoint zit, kom ik niet boven deze grens.
Ik heb een 64 bits encryptie aanstaan wat voor wat belasting kan zorgen en ik verwacht wel wat snelheidsverlies door foutcorrectie...maar 'slechts' (veel zouden het er voor doen
) 300 Kb/s vind ik wat weinig. Ik heb andere channels al geprobeerd, maar dat mocht niet baten.
Iemand een idee of dit nog op te krikken is of moet ik leren leven met mijn langzame verbinding
Ik heb een 64 bits encryptie aanstaan wat voor wat belasting kan zorgen en ik verwacht wel wat snelheidsverlies door foutcorrectie...maar 'slechts' (veel zouden het er voor doen
Iemand een idee of dit nog op te krikken is of moet ik leren leven met mijn langzame verbinding