Vandaag ben ik bezig geweest een videocd te bakken op een cd-rw met nerovisionexpres 2. Uiteraard werkt alles op mijn pc met de nero player, er staan filmpjes en foto's op de cd (en een menu). Maar als ik de cd in de dvd-speler bij de tv stop kan ik niet met de knoppen van de zapper door mijn menu lopen. Ik kan wel de foto's afspelen, maar dan geeft hij de melding pcb off en begint hij gewoon vanaf het begin alles achter elkaar af te spelen. Zo gauw ik het menu krijg, geeft hij de melding pcb on (maar ik kan dus niks in dat menu, alleen volgende en vorige pagina). In de handleiding staat niks over pcb, op de nerowebsite heb ik ook niks kunnen vinden. Kan ik dat ergens uitzetten dat nero standaard pcb gebruikt op een (s)vcd? Of is er een andere oplossing?
je speler ondersteunt waarschijnlijk niet helemaal PBC, maar als je ons nou eens vertelt wat voor speler je hebt, dan komen we een stuk verder
Het is een Mustek ScanMagic speler, zo'n goedkoop geval die alles speelt. Ik was nog vergeten te zeggen dat in de bs-player de menu's ook niet werken.