he ik heb pas longhorn 4053 op pc gezet en als ik een internet verbinding wil maken (heb internet can casema cable basic) doe ik de cd van casema erin en wil instaleren krijg ik foutmelding (wordt niet ondersteunt) dan klik ik op doorgaan dan instaleerd ie en als ik dan verbinding wil maken krijg ik foutmelding dat ie niet kan verbinden en iets met de vpn server
kan dit worden opgelost of nie omdat het nog een beta versie is.
Verwijderd
je nederlands is afschuwelijk, en je gebruikt ook geen leestekens. Wat is je precieze foutmelding? Dit is nl. wel supervaag... iets met vpn
Wat moet je metaan al met vpn als je gewoon internet wil installeren. Ik denk dat het gewoon nog niet werkt om dat het os nog beta is.
Probeer handmatige installatie gewoon us.
Probeer handmatige installatie gewoon us.
offtopic:
Mag dit topic wel? Maandje ofzo geleden was er ook een topic over problemen met longhorn maar die ging dicht omdat het nog een beta os is. Dus illegaal
Mag dit topic wel? Maandje ofzo geleden was er ook een topic over problemen met longhorn maar die ging dicht omdat het nog een beta os is. Dus illegaal
[ Voor 19% gewijzigd door Westereen op 07-03-2004 21:07 ]
Die cd wil een L2TP vpn aanmaken,
en dat zal ik longhorn wel ff anders moeten als in bv xp.
Zonder verstand van zaken zou ik er niet aanbeginnen,
je kan nog de handmatige installatie handleiding kunnen volgen,
misschien dat dat over een komt en dat het zo lukt.
instaleer gewoon xp pro als je geen whizkid bent
en dat zal ik longhorn wel ff anders moeten als in bv xp.
Zonder verstand van zaken zou ik er niet aanbeginnen,
je kan nog de handmatige installatie handleiding kunnen volgen,
misschien dat dat over een komt en dat het zo lukt.
instaleer gewoon xp pro als je geen whizkid bent
Je bent betatester, gewoon ff aanmelden @ microsoft, en een bugreportje doen met alle info, wellicht zijn er dingen nog niet compleet. Of maak die verbinding aan @ windows 2000, en neem de instellingen over.
Dus ben je vrij illegaal bezig en dus mogen we je ook niet helpen, sorryik ben geen betatester ik heb hem gewon gedownload omte kijken
En doe ook eens wat aan je Nederlands
Welkom op GoT! 
Het hele idee van beta testen is dat je ook feedback geeft naar de makers, zodat er uiteindelijk een beter product staat.
Nu weet ik wel dat heel wat tweakers het gewoon voor zich zelf hebben draaien (en in de regel niet echt legaal
) maar toch is het niet de bedoeling om hier op GoT support te leveren op niet publieke beta's, zoals ook is uitgelegd in Windows Operated Systems - Policy
Dus ik sluit je topic. Ik zou trouwens ook nog even bellen met Casema, misschien kunnen ze helpen. Je kunt natuurlijk ook een router er tussen zetten en via je LAN verbinding gaan werken, maar dat kost geld.
Overigens was je topicstart niet echt helder, probeer ajb een volgende keer even wat duidelijker te zijn ajb. Dan kan je namelijk (als het niet om een beta OS gaat
) beter worden geholpen
Het hele idee van beta testen is dat je ook feedback geeft naar de makers, zodat er uiteindelijk een beter product staat.
Nu weet ik wel dat heel wat tweakers het gewoon voor zich zelf hebben draaien (en in de regel niet echt legaal
Dus ik sluit je topic. Ik zou trouwens ook nog even bellen met Casema, misschien kunnen ze helpen. Je kunt natuurlijk ook een router er tussen zetten en via je LAN verbinding gaan werken, maar dat kost geld.
Overigens was je topicstart niet echt helder, probeer ajb een volgende keer even wat duidelijker te zijn ajb. Dan kan je namelijk (als het niet om een beta OS gaat
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()