Toon posts:

cant instal shit (NL)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
okay

als ik de OS Wondows xp professinal wilt installeren gaat het goed tot het met kopieren van bestanden op schijf zeg maar naar het voormateren van de HD
en plotseling zie je een blauwe scherm ,met een tekst met windows word afgesloten voor verdere beschadigingen van de pc en dan iets met 1 of een andere adres en iets over shawdowing en of cach, maar dat was iets wat ik zelf niet begreep

en zelfte probleem krijg ik ook met de suselinux 8.2 van een vriend geleend die wilt die ook niet instaleren

en dat was het voor de mensen die meer info wou

Verwijderd

misschien is je cd-rom speler niet helemaal lekker meer, en kopieert hij corrupt.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
www.vandale.nl :{ (je typo's hebben niks te maken met taalkennis maar puur nonchalance IMO)

[ Voor 75% gewijzigd door HunterPro op 07-03-2004 20:20 ]

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-02 21:10

Exigence

dnkroz

Waarom open je 4x een topic waar je elke keer verteld wordt dat je info niet volledig is en dat dit niet de bedoeling is.
Hier kunnen we natuurlijk niks mee. Lees anders dit even door: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit heeft helemaal niks met Die-Hard Overclocking en Cooling te maken. Ga eerst eens zelf uitzoeken wat je hardware of software-probleem is, door bv de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter in PMG door te nemen. Bovendien is je topictitel waardeloos, let daar voortaan op :/

Ga er dus eerst serieus zelf mee aan de gang om uit te vinden wat de oorzaak is, voordat je een topic opent. Zie ook je vorige topic.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.