Ik heb mijn NEC dvd brander als slave ingesteld maar krijg nu de foutmelding "another I/O is running"of zoiets. Het komt er op neer dat het schrijven cq lezen van deze brander wordt stopgezet. Ik weet niet waar dit aan ligt, moet ik mijn brander als master instellen wellicht?
Hoe zit de rest dan? Zit er ook een master op de IDE waar de NEC op zit?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Als je eens begint met de melding exact te schrijven, dan kun je met Google zoeken of anderen diezelfde melding hebben en hoe zij het opgelost hebben.Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 20:15:
Ik heb mijn NEC dvd brander als slave ingesteld maar krijg nu de foutmelding "another I/O is running"of zoiets.
Alvast bedankt voor jullie snelle reacties. Ik heb een cd branden als master aangesloten en een dvd brander als slave. Ik heb op internet naar antwoorden gezocht maar kon er alleen uithalen dat het een instelling in mijn BIOS zou kunnen zijn.
Waarom vermeldt je dat dan niet? Welke instelling?Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 20:50:
Alvast bedankt voor jullie snelle reacties. Ik heb een cd branden als master aangesloten en een dvd brander als slave. Ik heb op internet naar antwoorden gezocht maar kon er alleen uithalen dat het een instelling in mijn BIOS zou kunnen zijn.
Sorry dat ik zo doorvraag maar mijn glazen bol doet het even niet.
Mijn instelling is nou juist het probleem, ik weet niet waar deze melding vandaan komt of waar ik ene oplossing zou kunnen zoeken. Ik heb mij uit laten leggen dat het probleem in de BIOS kan zitten. Maar ik ken deze foutmelding niet eens dus ook niet de mogelijke oorzaken.
Kan je dan misschien de foutmelding nog even precies geven?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Pagina: 1