Toon posts:

Vox supreme novo

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie kan mij helpen aan de beheersoftware voor de vox supreme novo (programma PC-MMC ) en aan de aansluitgegevens.

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Ik denk de KPN (zo maar een gokje hoor). Dit omdat er in de software als achtergrond het KPN logo staat :P

Verwijderd

Topicstarter
De kpn zal dit wel leveren maar ik heb een hekel aan te veel betalen
Als het nog leverbaar is. :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 20:16 ]

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 20:11:
De kpn zal dit wel leveren maar ik heb een hekel aan te veel betalen
Als het nog leverbaar is. :'(
Het is zeker nog leverbaar. Op het werk hebben wij problemen met de Novo 10, een software upgrade kost "slechts" 375,=. Ik weet niet hoeveel een volledige versie kost, maar dat kan ik eventueel morgen navragen. Welke Novo heb jij?

[ Voor 18% gewijzigd door _Rayman_ op 07-03-2004 20:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 20:06:
Wie o wie kan mij helpen aan de beheersoftware voor de vox supreme novo (programma PC-MMC ) en aan de aansluitgegevens.
Welke software realease zit er in de novo, 2.0 , 2.1 , 2.41 , 3.0 , 3.1 , 3.2 , 4.0 , 4.2 ?
Wil je het aansluiten met een directe kabelverbinding of via een V24 module € 205 ?

En uiteraard kan ik je eraan helpen, maar alleen op legale wijze........

Verwijderd

Dennis2925 schreef op 07 maart 2004 @ 20:18:
[...]

Het is zeker nog leverbaar. Op het werk hebben wij problemen met de Novo 10, een software upgrade kost "slechts" 375,=. Ik weet niet hoeveel een volledige versie kost, maar dat kan ik eventueel morgen navragen. Welke Novo heb jij?
De TS bedoeld in dirt geval beheersoftware ;)

Verwijderd

Topicstarter
CheS

Welk type novo ik heb weet ik niet het is de opvolger voor de vox supreme 48
Als je mij kan helpen , wat gaat het mij dan kosten en met de aansliutgegevens bedoel ik de aansluitingen van de isdn netlijnen en de S0 bus.
Ook de aansluitingen van de kaart voor het hoofdtoestel.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 19:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 19:02:
CheS

Welk type novo ik heb weet ik niet het is de opvolger voor de vox supreme 48
Als je mij kan helpen , wat gaat het mij dan kosten en met de aansliutgegevens bedoel ik de aansluitingen van de isdn netlijnen en de S0 bus.
Ook de aansluitingen van de kaart voor het hoofdtoestel.
Dacht dat je de aansluitgegevens voor de beheertool bedoelde, maar de centrale moet in het geheel aangesloten en geconfigureerd worden, toch....
Het type novo is niet zo belangrijk meer de software versie die in de Vox supreme Novo zit, dit kunnen namelijk verschillende versie's zijn, waar ook de juiste beheertool voor nodig is.

Als je aan kan geven hoeveel lijnen en toestellen er op de centrale moeten komen kan ik je een prijs geven.............maar als je een hekel aan ( te veel? ) betalen hebt moet ik je teleur stellen, aangezien ik alleen een opdracht voor je kan starten voor uitvoering door KPN...

Verwijderd

Nou, de softwareversie van de PCmmc tool maakt niet zo heel veel uit.
De laatste versie PCmcc tool werkt namelijk ook voor alle Novo's vanaf release 3.x
Alleen voor de 2.x heb je een afwijkende tool nodig.

Verder raad ik je aan om eens te kijken op de volgende site:

Tons telecom hoekje

Hier zijn al heel veel mensen zoals jij de revue gepasseerd....

suc6!

Verwijderd

heb je de tool al
misschien kan ik je helpen
als je mij je adres geeft

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:12
Oud topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.