Ik draai op mijn computer WinXP pro SP1 met als virusscanner AVG anti-virus v. 6.0.614. Verder gebruik ik soms Ad-aware 6.0.181. Al deze programma's zijn helemaal up-to-date gebracht.
Nu het probleem: tijdens een scan met Ad-Aware krijg ik een pop-up van AVG met de volgende melding:
Ik heb al een nieuwe installatie van zowel AVG als Ad-Aware geprobeerd. En met mijn vorige windows-installatie had ik het zelfde probleem.
Weet iemand hoe dit zou kunnen zitten? Of zijn er meer mensen waarbij de combinatie Ad-Aware / AVG problemen oplevert?
Nu het probleem: tijdens een scan met Ad-Aware krijg ik een pop-up van AVG met de volgende melding:
code:
De scan van Ad-Aware levert verder geen verdachte items op. Een volledige scan met AVG levert ook geen resultaat, omdat de cache-directory waarin het virus zich zou bevinden, alleen bestaat zo lang als ad-aware aan het scannen is. Waar het virus zich de rest van de tijd ophoudt, daar heb ik geen idee van...1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| AVG Resident Shield Virus Virus identified Java/ByteVerify is found in file C:\Program Files\....\Ad-aware 6\Cache\BlackBox.class To remove this virus, please run AVG for Windows [OK] |
Ik heb al een nieuwe installatie van zowel AVG als Ad-Aware geprobeerd. En met mijn vorige windows-installatie had ik het zelfde probleem.
Weet iemand hoe dit zou kunnen zitten? Of zijn er meer mensen waarbij de combinatie Ad-Aware / AVG problemen oplevert?
[ Voor 2% gewijzigd door ericding op 07-03-2004 19:43 . Reden: Verwarrende fout weggehaald ]