Pinnacle Studio 400 onder windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-07 22:19
Ik heb gisteren op een rommelmarkt een Pinnace Studio 400 meegenomen. Dit is een videobewerkingsunit voor de paralelle poort. Ik heb er geen software of kabels bij gekregen maar wil m wel graag aan het draaien krijgen.

Inmiddels heb ik overal gelezen dat de Studio 200/400 software die ik hier en daar kan downloaden niet compatible is met windows XP. Nu vind ik dit in een supporttopic op de Pinnacle site (http://www.pinnaclesys.com/wwwsupport/supportnews_us.htm)

No Windows XP drivers are planned for the following products
Studio PCTV USB
DC30 Series
DC50
DV200
DV300
DC20
Studio 200
Studio 400
Studio MP10

Note 1: The Studio 1.X application included in these products is not compatible with Windows XP. To use Studio with these products an upgrade to Studio version 7 is required. You can upgrade to Studio 7 at the Pinnacle on-line store by clicking here.

Ik heb op mn laptop wel studio 8 staan, maar daarmee heb ik dan nog geen drivers voor dit stukje Hardware, kan ik deze box op een een of andere manier aan de praat krijgen onder windows XP?

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-07 22:19
niemand met een studio 400?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Oei, videobewerking met de parallel poort? Moet dat ook nog werken? :D
Ben bang dat ie niet voor niets te koop was. Maar Pinnacle support is idd niet zo best... ik denk dat er helaas gewoon nooit drivers voor gekomen zijn.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.