PCTV geeft slecht beeld over S-Video-in

Pagina: 1
Acties:

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:27
Als ik op mijn Pinnacle PCTV Rave kaartje een DVD'tje wil kijken over S-Video, krijg ik een heel erg licht zwart/wit beeld, zeg maar wit met wat grijs erdoorheen, en soms maar de helft van het beeld (screenshot maken lukt niet, vage WinXP :() Het vreemde is echter dat ik dit alleen heb met S-Video. Over tulp krijg ik gewoon beeld, waar ik niet tevreden over ben, vandaar dat ik S-Video wilde proberen.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik heb al wat gespeeld met de instellingen van de kaart, maar het blijft hetzelfde. Met de search kon ik overigens niks vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Wormaap op 07-03-2004 18:52 ]

Ticking away, the moments that make up a dull day

Verwijderd

Te oude dvd speler ofszo, die ondersteunt geen s-video signaal maar alleen composiet.
Heb het zelf met mijn video naar mijn beamer, wilde die als TV tuner gebruiken, maar krijg ook z/w met svhs. Tulp werkt wel. TV idem dito: mijn tv is te oud en die geeft ook z/w bij svhs.

Pech dus. :)

• LED-Maniak
  • Laatst online: 23:01
Dit probleem heb ik ook. Is doordat je een speciaal s-video plugje nodig heb. Dan werkt het gewoon.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Verwijderd

Zwart/wit beeeld, dan ondersteund je dvd speler gewoon geen s-video verschijnlijk wel gewoon RGB.

Verwijderd

Kon het nog vager LED-Maniak? :?

• LED-Maniak
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 18:54:
Kon het nog vager LED-Maniak? :?
Hm, nee lukt me niet... :P.

Maar ik heb 2 pluggen gehad. 1 die erbij hoorde en 1 die er niet bij hoorde. De die erbij hoorde gaf kleur.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Wormaap
  • Laatst online: 00:27
Er zit gewoon een S-Video out op m'n DVD-speler hoor... (Philips LX3000D, speler met receiver ingebouwd (je moet toch wat als je geen geld hebt ;)))
Edit: Ik heb de S-Video kabel gebruikt die bij m'n Radeon9800SE geleverd werd, deze zou toch gewoon moeten werken neem ik aan? :S

[ Voor 32% gewijzigd door Wormaap op 07-03-2004 18:57 ]

Ticking away, the moments that make up a dull day

Pagina: 1