Toon posts:

meerdere geluidsapparaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geluidskaart en een onboard audio gebeuren,
nu wil ik uit beide geluidsapparaten het zelfde geluid laten komen.
Ik heb windows XP, en in het configuratiescherm bij geluid kan ik alleen kiezen tussen de 2 apparaten.

Wie kan mij helpen?
alvast bedankt.

Verwijderd

volgens mij is dit niet mogelijk, ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.
Wat is het nut hier eigenlijk van? Met twee beeldschermen kan je twee dingen zien, maar twee dingen tegelijk horen?? Kan je beter een ander speakerset kopen met 5 boxen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 18:37 ]

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

line out doorverbinden met line in?? op sommige kaarten kan je dit zelfs intern doen.

You don't need eyes to see, you need vision

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Misschien makkelijker om een verloop stekkertje kopen, van 1 naar 2 jacks, kun je weer extra apparaat aansluiten.Kost 2 euri ofzo.

Of dit softwarematig te doen is vraag ik me af, heb het in iig nog nooit voorbij zien komen, heb er zelf ook wel eens mee zitten kloten omdat ik op de ene kaart SBLive m'n 5.1 setje wilden, en op de onboard soundstorm 2 koptelefoons. (hoed je nooit meer moeilijk te doen als je snachts filmpje wilt kijken)

Maar heb hier toen ook niks op gevonden, uiteindelijk even 2 verloopstekkertjes gehaald en probleem was opgelost in 20 minuten en 5 euri lichter.

[ Voor 64% gewijzigd door intuliegend op 07-03-2004 20:32 ]

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Verwijderd

leffe_blond schreef op 07 maart 2004 @ 20:07:
line out doorverbinden met line in?? op sommige kaarten kan je dit zelfs intern doen.
dat is precies het probleem, hij wil ze beide actief hebben. Als je line out op line in van de ander zet, betekent het dat ze alle twee moeten werken.