Ik heb sinds een paar weken mxstream. En nu ben ik opzich wel tevreden over de snelheid, deze is bij snelle srevers gaauw zo'n 50 a 60KBps. Maar nu gebeurt het echt regelmatig dat de verbinging eruit knalt, dit gebeurt vooral bij het downen van grote bestanden en het online spelen van games. Hier baal ik echt verschrikkelijk van
Soms werkt automatisch reconnecten ook niet, en krijg ik allemaal vage fout meldingen , het enige wat dan helpt is resetten
.Zwaar balen dus. Heeft iemand het zelfde probleem of gehad???
Ik heb wel gehad dat als Unreal Tournament speelde en ik de server was en er dan meer dan een iemand bij kwam ofzo dat dan de verbinding verbrak maar dat zou ook kunnen komen doordat ik een oude versie heb van UT maar dat is inderdaad erg kut
Verwijderd
MXstream staat nog in de kinderschoenen. Ik hoop dat het snel wordt verbeterd want ik krijg over 3 weken ook MXstream
Verwijderd
wij hebben het nu 3 dagen, zijn er nog niet uitgegooid en hebben nog geen problemen gehad............het werkt snel en prima
Verwijderd
ik heb het ff kijken 3 weken ofzo... heb alleen ein het begin last gehad van packetloss. Hierdoor schoot afentoe de ping in UT naar 600 terwijl ie normaal 40 tot 80 was. Dat is nu opgelost door xs4all dus mij hoor je niet meer klagen.