Toon posts:

[MSN Messenger] hoe new messages melding weg? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hier toevallig hoe je de "...new e-mail messages" regel (zie screenshot) kunt verwijderen uit de contact list van MSN Messenger.

Ik heb op het internet gezocht, maar helaas niks kunnen vinden. Ook heb ik de verschillende exe's en dll's van het programma doorzocht met Resource Hacker.

Afbeeldingslocatie: http://www.mess.be/_pictures/screenshots/groupless.gif

edit:
De bedoeling was dat de titel [MSN Messenger] "...new e-mail messages" regel verwijderen zou zijn...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 17:15 ]

Verwijderd

Is volgens mij niet mogelijk. Heb er nog nooits iets over gelezen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
titel afgemaakt

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

er op klikken en er toch voor kiezen niet mee te doen.

simpeler dan je denkt.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
aardbeix15 schreef op 07 maart 2004 @ 17:13:
er op klikken en er toch voor kiezen niet mee te doen.

simpeler dan je denkt.
offtopic:
Dat bedoelt ie niet :)

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10-2025
net zoals lezen, simpeler dan je denkt? :P

Verwijderd

Ik weet nog dat je bij de oudere msn versies een add-in nodig had om te kunnen zien hoeveel mails je had, maar bij die nieuwe is het geloof ik standaard.. dus ja, misschien oudere versie proberen.

• Chieliot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik heb geen oplossing voor je sorry, maar ik heb denk ik hetzelfde probleem, met versie 6.0.0602 blijft msn aangeven hoeveel nieuwe berichten je hebt ondanks dat je deze allang hebt gelezen of zelfs hebt verwijderd. Hoop dat dit in een volgende versie is verbeterd.

AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD

Verwijderd

Topicstarter
Chieliot schreef op 07 maart 2004 @ 17:19:
Ik heb geen oplossing voor je sorry, maar ik heb denk ik hetzelfde probleem, met versie 6.0.0602 blijft msn aangeven hoeveel nieuwe berichten je hebt ondanks dat je deze allang hebt gelezen of zelfs hebt verwijderd. Hoop dat dit in een volgende versie is verbeterd.
Mijn probleem is eigenlijk dat ik die regel gewoon totaal niet wil zien. Al heb ik tig nieuwe e-mailberichten.

Verwijderd

hoezo wil je dat eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil wel de funcionaliteit van de huidige msn versie houden...
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 17:24:
hoezo wil je dat eigenlijk?
Omdat die regel nutteloos is voor mij.
Pagina: 1