Toon posts:

[outlook/mail] Datum manupuleren

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bestaat er een truucje om de datum dat een email wordt ontvangen bij de ontvanger te manipuleren?

Wanneer ik de klok op mijn eigen pc terugzet, komt er alsnog bij "received" de datum van vandaag te staan. Ik wil eigenlijk dat het lijkt alsof ik de mail 2 dagen eerder heb verzonden :)

Weet iemand hier meer over?

Alvast bedankt!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:50

iMars

Full time prutser

de mail krijgt zover ik weet de datum van de mailserver, niet van de versturende of ontvangende partij.

Maarreh, waarom zou je dat willen :X

Koop hier mijn P1 reader :)

Verwijderd

dan zou je een trojan moeten installeren op de pc van de ontvanger.

wil je de headers ook nog goed hebben dan moet je ook nog ff inbreken op de smtp server van jouw ISP, en op de pop server van zijn ISP. (plus alles wat daartussen zit natuurlijk)

edit:
spuit11

maar om me aan te sluiten bij webmail: waar heb je dat eigenlijk voor nodig?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 16:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
webmail schreef op 07 maart 2004 @ 16:45:
Sommige mensen hechten veel waarde daaraan, helaas :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 16:49 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

De datum van ontvangst bij de ontvanger kun je niet manipuleren.

mwah, spuit elluf....

[ Voor 17% gewijzigd door Guardian Angel op 07-03-2004 16:50 ]

ARME AOW’er

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

webmail schreef op 07 maart 2004 @ 16:45:
de mail krijgt zover ik weet de datum van de mailserver, niet van de versturende of ontvangende partij.

Gokje TS moest iets 2 dagen geleden binnen hebben en wil nu weten of je de boel kan beliegen.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Tomsworld schreef op 07 maart 2004 @ 16:50:
[...]

Gokje TS moest iets 2 dagen geleden binnen hebben en wil nu weten of je de boel kan beliegen.
zou wel eens kunnen. bij ons was het afgelopen vrijdag de laatste dag van het trimester :)

Verwijderd

Topicstarter
Precies ;) Maar veel meer mensen doen het, daarom moet ik het ook eigenlijk web-based uploaden op naar school maar dat kan ik al helemaal niet manupuleren.

Ik heb wel zelf een smtp server hier, als ik die nou terugzet, dat werkt ook niet?

• iMars

iMars

Full time prutser

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 16:54:
Precies ;) Maar veel meer mensen doen het, daarom moet ik het ook eigenlijk web-based uploaden op naar school maar dat kan ik al helemaal niet manupuleren.

Ik heb wel zelf een smtp server hier, als ik die nou terugzet, dat werkt ook niet?
als jij een eigen mailserver hebt, en niet één die mail doorstuurt, maar dus een echte domein hebt,... en daar de tijd cq de datum van aanpast, moet het lukken jah :Y)

Heb zelf een eigen hosting server met daarop meerdere domeinen, al die tijd aangepast wordt, wordt ook de tijd van de mail aangepast :P

(Maar dat gaat ik natuurlijk niet doen 8)7 )

[ Voor 16% gewijzigd door iMars op 07-03-2004 17:01 ]

Verwijderd

webmail schreef op 07 maart 2004 @ 16:59:
[...]

als jij een eigen mailserver hebt, en niet één die mail doorstuurt, maar dus een echte domein hebt,... en daar de tijd cq de datum van aanpast, moet het lukken jah :Y)
zit je alleen nog met de pop server van de ontvanger die er een time stamp aan geeft :)
en een vertraging van 2 dagen is wel extreem ongeloofwaardig :P

Verwijderd

Vriend van mij heeft jaren geleden een screenie met zijn outbox gephotoshopped. En de schuld gegeven aan @home of weetikveel waarmee hij mailde.

Is hem nog gelukt ook. Was alleen wel jaren geleden, nu zijn docenten/mentoren wat meer internet-savvy.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 17:02 ]

• iMars

iMars

Full time prutser

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 17:00:
[...]

zit je alleen nog met de pop server van de ontvanger die er een time stamp aan geeft :)
en een vertraging van 2 dagen is wel extreem ongeloofwaardig :P
Ach, server problemen, kan een keer gebeuren ;) Foutje tijdens de installatie O-)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Of praat gewoon met je docent, het lijkt me niet de bedoeling te proberen te bedriegen 8)7

Maar goed, behalve bijvoorbeeld langsfietsen en lokaal inloggen niet :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.