Ik had een nostalgische bui en heb daarom het spel "I(ndependence)-War" van Ocean en Particle systems geinstalleerd.
(1997)
Je raad het al: meer crashes dan frames per seconde...
Ik gebruik windoos XP pro, en heb alle compatibaliteits modussen al geprobeerd...
Heb al enkele patches geprobeerd, maar die zorgen ervoor dat het spel helemaal niet opstart (ipv gebrekkig loopt).
Meestal loopt het spel vast als er iets speciaals moet gebeuren, dwz iemand gaat bijvoorbeeld door een teleporter point. (edit) En hij loopt altijd vast als ik door een asteroïdenveld vlieg. Debug log zegt iets over een messagebuffer overflow??? (/edit)
Heeft er iemand tip/ of oplossingen, anders dan win 98 te installeren?
Ik zie nogal op tegen een dualboot alleen voor dit spel.
(1997)
Je raad het al: meer crashes dan frames per seconde...
Ik gebruik windoos XP pro, en heb alle compatibaliteits modussen al geprobeerd...
Heb al enkele patches geprobeerd, maar die zorgen ervoor dat het spel helemaal niet opstart (ipv gebrekkig loopt).
Meestal loopt het spel vast als er iets speciaals moet gebeuren, dwz iemand gaat bijvoorbeeld door een teleporter point. (edit) En hij loopt altijd vast als ik door een asteroïdenveld vlieg. Debug log zegt iets over een messagebuffer overflow??? (/edit)
Heeft er iemand tip/ of oplossingen, anders dan win 98 te installeren?
Ik zie nogal op tegen een dualboot alleen voor dit spel.
[ Voor 11% gewijzigd door DrEvil1986 op 07-03-2004 20:34 ]