[Game Probleem] I-war

Pagina: 1
Acties:

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-01 17:04
Ik had een nostalgische bui en heb daarom het spel "I(ndependence)-War" van Ocean en Particle systems geinstalleerd.
(1997)

Je raad het al: meer crashes dan frames per seconde...
Ik gebruik windoos XP pro, en heb alle compatibaliteits modussen al geprobeerd...
Heb al enkele patches geprobeerd, maar die zorgen ervoor dat het spel helemaal niet opstart (ipv gebrekkig loopt).
Meestal loopt het spel vast als er iets speciaals moet gebeuren, dwz iemand gaat bijvoorbeeld door een teleporter point. (edit) En hij loopt altijd vast als ik door een asteroïdenveld vlieg. Debug log zegt iets over een messagebuffer overflow??? (/edit)

Heeft er iemand tip/ of oplossingen, anders dan win 98 te installeren?
Ik zie nogal op tegen een dualboot alleen voor dit spel.

[ Voor 11% gewijzigd door DrEvil1986 op 07-03-2004 20:34 ]

• DrEvil1986
Wanhopig kickje....

Anders gaat ie maar dicht.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Is altijd een moeilijke kwestie, oude spellen draaiend krijgen onder Windows XP. Als er geen patch is, de compatibiliteitsmodus niet werkt (wat helaas héél vaak het geval is) en je geen dual boot wilt kom ik vrijwel altijd uit op het gebruik van programma's waarmee je een ander OS 'simuleert'.

Bijvoorbeeld VMWare is zo'n programma. Je kan daarmee een ander OS gewoon opstarten terwijl je nog in Windows XP zit, je hoeft dus niet te rebooten en een echte dual boot te maken etcetera :)

The devil is in the details.

• DrEvil1986
Bedankt voor je reply. Hoewel ik nu om de meeste vastlopers heen speel, zal ik dit eens proberen.

Ik hoop dat vmware gratis is :X

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

DrEvil1986 schreef op 13 maart 2004 @ 13:27:
[...]
Ik hoop dat vmware gratis is :X
Nope: www.vmware.com

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.