Toon posts:

[5.1 5500D] Geschikte geluidskaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb recent een 5500 D speakersetje van creative gekocht (met decoder), en gebruik die nu via de line-in in stereo met mijn de onboard geluidskaart van mijn moederbord. Nou ben ik dus op zoek naar een geschikte geluidskaart om mijn 5.1 dolby digital weer te geven. Ik hoef geen superduur state of the art ding te hebben, de kwaliteit hoeft niet veel beter te zijn dan wat ik nu heb met mijn onboard, alleen dan 5.1. Wat voor geluidskaart moet ik dan hebben?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

neem een audigy van creative. Altijd goed, en neem een goedkoper type, dat is voor jou genoeg. Voordeel van Creative is de goede ondersteuning voor spellen.

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46
Zolang je geluidskaart maar een digitale uitgang heeft om je 5.1-signaal door te geven is het al goed.

Verwijderd

Topicstarter
is deze http://www.sweex.com/product.asp?pid=104 geschikt? En is het verschil tussen zoiets en een audigy echt groot als je al een goede speakerset hebt?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 17:33 ]

Verwijderd

Whoei, iemand met hetzelfde speakersetje als ik :9 .

Ik heb hem hier aangesloten op een Creative live 5.1 D(igital). Dus gewoon coaxiaal aangesloten op de decoder. Werkt perfect(alleen geen surround in games maar dan kun je de decoder op Dolby prologic zetten)

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:50

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 17:33:
is deze http://www.sweex.com/product.asp?pid=104 geschikt? En is het verschil tussen zoiets en een audigy echt groot als je al een goede speakerset hebt?
nope die gaat nie werken... geen digital-out en is trouwes ook bagger geluid, ik zou voor n SBlive 5.1 Digital gaan, zoals 'swift87' voorstelt.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Verwijderd

jip gewoon soundblaster live 5,1 digital pakken die spuigt digtitaal een perfect signaal uit voor een mooie prijs heb net nog een dvd zitten kijken via de spdif uitgang naar mijn versterker werkt perfect.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:21

JvS

Ik heb hem zelf ook

elke 5.1 kaart is prima, gewoon een beetje de reviews lezen enzo

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.