Ben van plan een PDA te kopen maar twijfel er aan welke. Ten eerste ken ik er niet zoveel van en ten tweede is er zoveel keuze. Ik twijfel na verschillende sites en winkels te hebben afgelopen tussen ofwel Ipaq, Palm of Mitac. Dus alle tips en info zijn welkom. Ah ja, nog één puntje: ik moet zeker de GPS functie hebben dus model moet het kunnen draaien.
heb je reviews gechecked van verschillende apparaten en zo ja van welke? volgens mij kan je met alle 3 de apparaten goed uit de voeten het is een persoonlijke afweging wat voor jou 't belangrijkste is met 't apparaat...
[ Voor 51% gewijzigd door RSP op 07-03-2004 15:42 ]
Tijd om je eens te gaan orienteren dan he?Rogas schreef op 07 maart 2004 @ 15:39:
Ten eerste ken ik er niet zoveel van en ten tweede is er zoveel keuze.
Tip: ga zelf eens aan de gang door modellen van allerlei merken te bekijken en reviews te lezen. Oftewel, wees niet zo luiDus alle tips en info zijn welkom.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
HP iPAQ h5550 Pocket PC incl. TomTom
das wel wat voor jouw, staat op www.norrod.nl (wel duur vind ik, maar dan heb je ook een goeie pda)
das wel wat voor jouw, staat op www.norrod.nl (wel duur vind ik, maar dan heb je ook een goeie pda)
2210 is echt een topper (heb ik ook) het enigste wat hij mist is vind ik WIFI, maarja daar zijn SD/CF kaartjes natuurlijk voor
Hélaba, ben helemaal niet lui en heb al vanalles gelezen hoor maar ja, elke site heeft liever het ene of het andere merk. Van welke zijn er veel software te vinden is natuurlijk ook belangrijk. Ik denk dat ik voor de Ipaq ga gaan maar twijfel tussen de 1940 of de 4150.Exirion schreef op 07 maart 2004 @ 15:41:
[...]
Tijd om je eens te gaan orienteren dan he?
[...]
Tip: ga zelf eens aan de gang door modellen van allerlei merken te bekijken en reviews te lezen. Oftewel, wees niet zo lui
Je ziet, heb toch hier en daar al wat opgezocht hé :-)
Je topic-start is wel wat mager, en daarom roept Exirion dat.
Maar over het algemeen is het een kwestie van keuzes.
Wil je Palm OS, of Windows Mobile 2003. etc etc
Wat is je budget, wil je meer betalen voor een merk etc etc
Maar je zal inderdaad op een Palm site weinig info tegenkomen, en dito aantal fans van een PDA met WM2003, dus dat klopt.
Ergo je keuze tussen 1940 of 4150. Dat is maar net of je budget het toelaat tussen deze twee, ik zou de mogelijkheden naast elkaar leggen en dan je keuze maken
Maar over het algemeen is het een kwestie van keuzes.
Wil je Palm OS, of Windows Mobile 2003. etc etc
Wat is je budget, wil je meer betalen voor een merk etc etc
Maar je zal inderdaad op een Palm site weinig info tegenkomen, en dito aantal fans van een PDA met WM2003, dus dat klopt.
Ergo je keuze tussen 1940 of 4150. Dat is maar net of je budget het toelaat tussen deze twee, ik zou de mogelijkheden naast elkaar leggen en dan je keuze maken
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Maar er zijn toch al genoeg topics over dit soort vragen geweest, het word meestal een opsom topic van ik heb merk x model ... en die is de beste want:.... dit is een persoonlijke keuze dus ik zou eventjes de search raadplegen en op sites als www.vergelijk.nl is een hoop te vinden:)
Ik ben zelf erg tevreden over de Palm Tungsten|E. Als je ook autonavigatie wilt, dan zou je eens kunnen kijken naar de Palm Tungsten|E GPS Edition, een Palm Tungsten|E met Kirrio GPS en ViaMichelin software voor maar €425 bij de FNAC is te verkrijgen.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Iemand schrijft:
Dit soort topics is useless.
En vervolgens zie je het twee maal gebeuren:Symsonic schreef op 08 maart 2004 @ 16:14:
Maar er zijn toch al genoeg topics over dit soort vragen geweest, het word meestal een opsom topic van ik heb merk x model ... en die is de beste want:.... dit is een persoonlijke keuze dus ik zou eventjes de search raadplegen en op sites als www.vergelijk.nl is een hoop te vinden:)
Ralph Smeets schreef op 08 maart 2004 @ 21:58:
Ik ben zelf erg tevreden over de Palm Tungsten|E. Als je ook autonavigatie wilt, dan zou je eens kunnen kijken naar de Palm Tungsten|E GPS Edition, een Palm Tungsten|E met Kirrio GPS en ViaMichelin software voor maar €425 bij de FNAC is te verkrijgen.
Waar blijft het slotje?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hey doe's nie slotje roepen Exirion
Aan de topicstarter: Ga je eerst eens oriënteren op welke modellen er allemaal zijn, en wat je zelf wil qua functionaliteit en wat er bij je budget past. Zo'n open vraag is in Gadget Talk niet de bedoeling, anders worden er honderden modellen bijgesleept die je nog niks verder helpen. Vandaar dat deze dicht gaat.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()