Toon posts:

Wat kan ik het beste hieraan upgraden? (Pentium 200 MMX!)

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 computers thuis. Een P4 2.66ghz en een PMMX 200mhz.

PMMX200MHZ
Dynabyte - Shi-Tec - Mooie kast
Intel Pentium MMX 200
64 MB EDO Ram
4,3 GB HD
2MB S3 Virge
12MB Voodoo2
Soundblaster Pro
Acceptabele speakers
Goede muis
Goed toetsenbord

Wat vinden jullie van de door mij gekozen upgrade? (Nog niet besteld)
Afbeeldingslocatie: http://upload.saiyanarena.com/uploads/upgrade2.gif

Mis ik dingen? Heb ik nu weer een leuke WindowsXP-desktop (XP heb ik al) waarop ik eens Generals kan spelen en waarop de meeste dingen goed werken?

Opmerkingen
Gamen is vrij onbelangrijk. Ik game niet vaak. Zou wel leuk zijn om eens te kunnen LAN'en (ik heb router), maar verder is videokaart niet heel belangrijk. Als de prijs/kwaliteit verhouding maar goed is.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-05 19:08

SmartDoDo

Woeptiedoe

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Die P200MMX kast lijkt me niet ATX ;)
Dus er komt nog een kast + voeding bij :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie nu eens dat de volgende grote-upgrade topic ineens in een ander forum dan deze staat.

Ook kon ik deze topic al niet via de SEARCH vinden. Is het toegestaan om mijn topic te laten leven?

Zit de voeding trouwens bij de kast in? En deze is niet geschikt?

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-05 10:53

UTM

Gamen is vrij onbelangrijk. Ik game niet vaak. Zou wel leuk zijn om eens te kunnen LAN'en (ik heb router), maar verder is videokaart niet heel belangrijk. Als de prijs/kwaliteit verhouding maar goed is.
Als gamen niet zo belangrijk is zou ik voor een minder goeie videokaart gaan; radeon 9000 lijkt me genoeg voor jouw dan. Je zou dan ook een andere cpu kunnen aanschaffen, een minder snelle

het is trouwens niet toegestaan zulk soort topics te openen aangezien er al een groot ander topic loopt waar je dit soort vragen kan stellen

Je zegt in je fp dat je hem niet voor gamen wilt gebruiken, waarvoor dan wel?

[ Voor 8% gewijzigd door UTM op 07-03-2004 15:23 ]

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
en hoe zijn de aansluitingen van je muis en toetsenbord? ze moeten of ps2 zijn of usb

Pana 5j

Verwijderd

Topicstarter
w03f schreef op 07 maart 2004 @ 15:20:
[...]

Als gamen niet zo belangrijk is zou ik voor een minder goeie videokaart gaan; radeon 9000 lijkt me genoeg voor jouw dan. Je zou dan ook een andere cpu kunnen aanschaffen, een minder snelle

het is trouwens niet toegestaan zulk soort topics te openen aangezien er al een groot ander topic loopt waar je dit soort vragen kan stellen

Je zegt in je fp dat je hem niet voor gamen wilt gebruiken, waarvoor dan wel?
_/-\o_ *moderators* _/-\o_

Usage:
Photoshoppen
Gamen
Scripten/Websites maken
MSN'en
Outlook'en
IRC'en
GOT'en
WHT'en

Toetsenbord?
Uitgang heeft 11 gaatjes (6-5). Naam is "Trust Windows 98 Power Keyboard"

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie toch echt "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" deel 7 om het een beetje centraal te houden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.