lotr rotk crashed na eerste level\character wisselt...

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 21:30
hallo,

Als ik lord of the rings return of the king opstart krijg ik het eerste level bij helm's deep... als ik dit level uitgespeeld heb krijg ik een fout dat en het spel word afgesloten... dit is niet zo erg d8 ik dus ik download een 100 % savegame...
als ik nu een level opstart en ik neem bijv aragorn ( het is bij alle personen die ik kies) en ik start het level. Als het level geladen is speel ik opeens met samwise gamgee... de file van sam in de directory verwijderen werkt ook niet want dan geeft hij een fout aan dat de bestanden er niet in staan...

ik heb het spel al es eerder gespeeld en toen deed hij het wel... wat kan er aan de hand zijn

ashwin

ps. opnieuw installeren helpt ook niet ... al 2 x geprobeert

de vorige keer werd het topic gesloten omdat mijn probleem lag bij de illegale versie.... halloooow ik heb het spel al es eerder gespeeld staat er....!?!?!
dus ik heb hem al es eerder geinstalleerd.. en toen weer verwijdererd.. iso's ook.... en nu doet ie het niet!!!

Verwijderd

volgens mij heb je dit topic nu al 3x in tien minuten herhaaald..

• warchaser
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 15:13:
volgens mij heb je dit topic nu al 3x in tien minuten herhaaald..
sorry... maar hij is 2 x gesloten... 1 keer vroegen ze hem te verplaatsen... dit hadden ze zelf al gedaan...

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 15:42

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Waarom denk je dat hij 2x gesloten is? Als je niet wenst te betalen voor je software, moet je ook niet raar opkijken waneer deze niet doet wat je er van verwacht...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• warchaser
maar waarom deed die game het dan eerst wel

ps. ik heb nooit geld.. en waarom niet goedkoop downloaden?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

warchaser schreef op 07 maart 2004 @ 15:24:
maar waarom deed die game het dan eerst wel

ps. ik heb nooit geld.. en waarom niet goedkoop downloaden?
deze discussie is vrij kansloos...
Het is niet ons probleem dat je geen geld hebt, ten tweede hoef je dan ook geen support te verwachten van mensen.

Illegale versie - is geen hulp bij problemen.

Het gros van de mensen helpt een bolletjes slikker toch ook niet met z;n glaasje water vast te houden terwijl hij er nog een dozijn inslikt...

39

Verwijderd

Hardleers?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.