Ik heb mijn XP1500+ net vervangen door een XP2400+, het maximale wat mijn MSI K7T266a kan draaien of 266 FSB. Echter na de eerste keer opstarten gebeurt er niets! Ik krijg geen beeld, geen piepjes, helemaal niets. Alles lijkt wel gewoon keurig aan te gaan, fans draaien, drives draaien.. Maar verder dus niets.
Ik heb de cmos mbv. de jumper gereset, maar, nog steeds niets.
Videokaart vervangen door een andere, nog niets.
Na de 1500+ er weer in te hebben gedrukt werkt alles weer naar behoren dus het probleem zit em niet in de rest van het systeem
De XP2400+ is alleen op 266fsb uitgebracht dus dat is het probleem niet. Corespecs: AXDA2400DKV3C 9196566261603 AIUCB0243TPEW
volgens google (corespecs gezocht) is dit inderdaad een XP2400+ die op dit mobo zou moeten kunnen draaien.
zie: klik
Er zijn trouwens geen pinnetjes verbogen of optische mankementen te bespeuren.
Kan ik hieruit concluderen dat deze cpu DOA is?
Ik heb de cmos mbv. de jumper gereset, maar, nog steeds niets.
Videokaart vervangen door een andere, nog niets.
Na de 1500+ er weer in te hebben gedrukt werkt alles weer naar behoren dus het probleem zit em niet in de rest van het systeem
De XP2400+ is alleen op 266fsb uitgebracht dus dat is het probleem niet. Corespecs: AXDA2400DKV3C 9196566261603 AIUCB0243TPEW
volgens google (corespecs gezocht) is dit inderdaad een XP2400+ die op dit mobo zou moeten kunnen draaien.
zie: klik
Er zijn trouwens geen pinnetjes verbogen of optische mankementen te bespeuren.
Kan ik hieruit concluderen dat deze cpu DOA is?