Toon posts:

[XP]Irritante Messenger fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

net start ik mijn pc op en sluit msn af maar nu blijft er heletijd zo een vervelende fout komen.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/7A055B5VW84/picserver.jpeg

ik heb verder niks aan mijn instellingen verandert ofzo. 8)

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Msn opnieuw installeren :?

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie geen optie om hem te verwijderen :?

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-05 19:07
Zit bij windows onderdelen toevoegen/verwijderen, bij Configuratiescherm > Software.

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Verwijderd

MSN 4.x zit ingebakken in XP maar die moet je niet gebruiken want er is nu MSN 6.1. Die installeer je apart en dan bestaan ze zeg maar na elkaar. Dan moet je in 4.x instellen dat hij niet automatisch opstart in Windows en verder moet je het maar vergeten (blijft dus wel geinstalleerd). Met tweak-xp achtige programma's kan je wel meer dingen uninstallen maar dat is in principe niet nodig. Je kan ook even zoeken op "MSN uninstallen" of "MSN uit windows slopen" of wat dan ook.

Verwijderd

Gebruik je Windows Messenger of MSN Messenger om te chatten.
Indien je MSN gebruikt, kun je in Windows XP SP1 naar Add/Remove programs - Windows Components gaan en daar Windows Messenger afvinken.
Eventueel kun je in je regsitry op de exectutable zoeken van Windows Messenger en dan de value van "isinstalled" op 0 zetten. (kan even duren voordat je die te pakken hebt).
Pagina: 1