lord of the rings crashed na eerste level/wisselt characters

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 21:30
hallo,

Als ik lord of the rings return of the king opstart krijg ik het eerste level bij helm's deep... als ik dit level uitgespeeld heb krijg ik een fout dat en het spel word afgesloten... dit is niet zo erg d8 ik dus ik download een 100 % savegame...
als ik nu een level opstart en ik neem bijv aragorn ( het is bij alle personen die ik kies) en ik start het level. Als het level geladen is speel ik opeens met samwise gamgee... de file van sam in de directory verwijderen werkt ook niet want dan geeft hij een fout aan dat de bestanden er niet in staan...

ik heb het spel al es eerder gespeeld en toen deed hij het wel... wat kan er aan de hand zijn

ashwin

ps. opnieuw installeren helpt ook niet ... al 2 x geprobeert

Verwijderd

dat is als je met de illegale crack speelt, gebruik geen no-cd cracks en het probleem doet zich niet meer voor.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 14:44 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Problemen met games horen in Spielerij - Problemen & Vragen, dus daar gaat deze dan ook heen :)

Ik pas ook nog even de titel wat aan, "lord of the rings fout...." is wat vaag en zegt niet zo veel over de fout zelf ;)

Verwijderd

Idd, ik neem aan dat je de legale versie gekocht hebt en je wilt spelen zonder cd?
Dan heb je pech...

[ Voor 13% gewijzigd door Fuelke op 07-03-2004 14:57 ]

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 21:30
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 14:43:
dat is als je met de illegale crack speelt, gebruik geen no-cd cracks en het probleem doet zich niet meer voor.
dus... opnieuw installeren en geen crack erop zetten???
het is een illegale versie dus dit zal ws niet lukken... maar toch even proberen ;)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

warchaser schreef op 07 maart 2004 @ 15:00:
[...]

dus... opnieuw installeren en geen crack erop zetten???
het is een illegale versie dus dit zal ws niet lukken... maar toch even proberen ;)
Daar ligt dan ook de oorzaak van je probleem. De legale versie heeft dit niet.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.